wings of fury

Forum, gdzie możesz pisać o problemach ścisle związanych z grą - solucje, porady, klawiszologie itp. Na tym forum _nie piszemy_ o problemach z uruchamianiem gier.

Moderator: GTW

Awatar użytkownika
OSH
Posty: 291
Rejestracja: 12 maja 2006, o 11:11

Post autor: OSH »

A ja nie wiem czemu, ale bardziej wolałem wersję na C-64. Oczywiście z nieśmiertelnością :D
A1200 E/BOX Tower, Apollo 1240/25 MHz 34 MB RAM, HDD 20 GB; LG10x30x40, A1200 E1230/40 18 MB RAM, CD-32+SX-1 10 MB RAM, A500, CDTV, A600, C64, C64+1541-II:), C-64G
Awatar użytkownika
biegu
Posty: 367
Rejestracja: 16 lut 2004, o 15:14
Lokalizacja: Tychy

Post autor: biegu »

a czym sie roznila wersja na c-64 od tej z amigi?

Moj tata byl zawsze maniakiem tej gry ;]
Awatar użytkownika
Arekis
Posty: 1785
Rejestracja: 20 mar 2005, o 16:45
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Arekis »

kurcze, pierwszy raz udało mi sie dojść do drugiej misji :P

Edit
I do trzeciej, jak rozwalić ten betonowy bunkier
011001010110110101110101011011000110000101100011011010100110000100101110011011100110010101110100
%65%6D%75%6C%61%63%6A%61%2E%6E%65%74%00
145155165154141143152141056156145164
emulacja.net
Awatar użytkownika
biegu
Posty: 367
Rejestracja: 16 lut 2004, o 15:14
Lokalizacja: Tychy

Post autor: biegu »

Arekis pisze:
Edit
I do trzeciej, jak rozwalić ten betonowy bunkier
to jest pytanie?

Jak tak to to jest odpowiedz :D : musisz uzbroić sie w rakiety i lecieć pd takim kątek zeby rakietami w ten bunkier trafić ;]
Awatar użytkownika
OSH
Posty: 291
Rejestracja: 12 maja 2006, o 11:11

Post autor: OSH »

biegu pisze:a czym sie roznila wersja na c-64 od tej z amigi?
Grafiką :D
A tak naprawdę to nie wiem, bo ja wto grałem na kasecie. Wersja dyskietkowa pewnie miała więcej etapów. Ja miałem zgrany chyba ten ostatni, bo było 5 wysp i 2 okręty (jeden lotniskowiec i jeden niszczyciel). Echh, jak się to fajno w tłukło.powiem, że gdy teraz przeglądam GB64, to normalnie nie mogę uwierzyć, ile fantastycznych gier wyszło na komcia.i ile musiałbym poświęcić czasu, by przejrzeć choć jakąś ich cząstkę :shock:
A1200 E/BOX Tower, Apollo 1240/25 MHz 34 MB RAM, HDD 20 GB; LG10x30x40, A1200 E1230/40 18 MB RAM, CD-32+SX-1 10 MB RAM, A500, CDTV, A600, C64, C64+1541-II:), C-64G
Awatar użytkownika
Sebiu
Posty: 46
Rejestracja: 22 lut 2005, o 02:28
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: wings of fury

Post autor: Sebiu »

Sorka, że odświeżam temat ale nie mogłem się oprzeć :D Wspomnienia wzięły górę :P Ja pamiętam jak pół dnia i całą noc przesiedziałem nad tą grą (z drobnymi przerwami) i nie przeszedłem jej do końca :) skończyło się na tym, że wyłączyli prąd w bloku. Nie pamiętam ale raczej save'ować tam nie można było nie?

Najlepszym sposobem na to aby nie latać cały czas po bomby to pikować pod kątem 45 stopni na budynek (tak jak rakietami sie atakuje) i w ostatnim momencie wypuscic tylko jedna bombę. Na samoloty był też jeden ciekawy sposób, musiałbym zagrać to sobie bym przypomniał.
Awatar użytkownika
Bebokus pospolitus
Posty: 1410
Rejestracja: 6 sty 2005, o 17:26
Lokalizacja: Tychy

Re: wings of fury

Post autor: Bebokus pospolitus »

Jak dla mnie ta gra jest niemożliwa do ukończenia :o
http://www.retrostacja.org/ multi blog o grach :)
ODPOWIEDZ