CANNON FODDER - PROBLEM MISJI 18 (rozwiazanie)

Forum, gdzie możesz pisać o problemach ścisle związanych z grą - solucje, porady, klawiszologie itp. Na tym forum _nie piszemy_ o problemach z uruchamianiem gier.

Moderator: GTW

CANNON FODDER - PROBLEM MISJI 18 (rozwiazanie)

Postprzez UrBi » 12 cze 2006, o 21:02

Witam wszystkich.

Chcialbym w tym temacie opisac sposob w jaki pozbyc sie zawieszania gry miedzy misja 18 a 19 a dokladniej miedzy ekranem odznaczen i poleglych a ekranem rekrutacji naszych dzielnych wojakow. Otoz gra cannon fodder 1 i 2 ma blad po przekroczeniu liczby 250 rekrutow wystepuje wyzej opisany problem. Grajac w cannon fodder od poczatku to jest od misji 1 w wersji z trainerem z ustawiona opcja niesmiertelnosci sila zeczy rekruci wogole nie gina i ich liczba sie zwieksza z kazdym kolejnym naborem podczas nowej misji i wlasnie miedzy misja 18 a 19 liczba rekrutow osiaga poziom ponad 250 co powoduje zawieszanie sie gry, oczywiscie nie sugeruje tutaj ze owe zawieszanie sie gry musi wystapic miedzy 18 a 19 misja. Ktos moze powiedziec ze ma gre bez trainera i ma ten sam problem z wieszajaca sie gra to wowczas albo ma walniete dyskietki miedzy misja 18 a 19 albo jest cholernie dobry w ta gre i stracil malo ludzi co rowniez zaowocowalo przekroczeniem liczby rekrutow ponad 250 i gra mu sie wiesza. Podany sposob jest w 100% sprawdzony przeze mnie poniewaz gralem w wersje z trainerem z wlaczona opcja niesmiertelnosci i swego czasu mialem ten sam problem co Wy.

Mysle ze przedstawiony wyzej opis rozwiaze problem owego wieszania sie gry.
UrBi
 
Posty: 29
Dołączył(a): 4 cze 2006, o 09:49
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Postprzez Noovy » 13 cze 2006, o 14:38

Gram w wersję z trainerem, ale nie doszedłem jeszcze do misji 18.
Czyli przed misją 18 należy pozbyć się nadmiernej ilości wojaków i wszystko będzie ok.

Jak wpadłeś na takie rozwiązanie ?
Noovy
 

Postprzez UrBi » 13 cze 2006, o 15:51

Hmm ja na to nie wpadlem hehe. Sciagnalem kiedys z planetemu wersje Cannon Fodder 2 z trainerem i grupa ktora zrobila trainera do tej gry napisala notke ze Cannon Fodder 2 ma wlasnie taki blad ze jak sie przekroczy liczbe 250 rekrutow to pomiedzy ekranem awansu a rekrutacji gra sie bedzie kaszanic. Pomyslalem ze i ten problem pewnie dotyczy tez Cannon Fodder 1 sprawdzilem i okazalo sie to prawda. A ze na forum wiele razy byl poruszony ten problem a wiekszosc ludzi pisala ze najprawdopodobniej walniete sa dyskietki postanowilem opisac sposob rozwiazania tego problemu.
UrBi
 
Posty: 29
Dołączył(a): 4 cze 2006, o 09:49
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Postprzez Szoszo » 13 cze 2006, o 17:28

Urbi i bardzo dobrze zrobiles :D :wink: .Pewnie do tej pory kazdy by uwazal ze ma walniete dyskietki i by sciagal inne wersje (bez sensownie ;p).Good Job :roll: 8)
Rebeliant Nowej Ery - C.O.C - Owned For Life
Avatar użytkownika
Szoszo
 
Posty: 386
Dołączył(a): 26 cze 2005, o 11:00
Lokalizacja: Wrocław / Bydgoszcz
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Postprzez ZB » 13 cze 2006, o 19:04

To fakt wersja z Fairlight wiesza sie na 19 misji, gralem bez trainera uzywalem tylko save state i dlatego malo co wojakow stracilem. Ale niewiadomo czy sposob dziala na wersji z Crystal gdzie gra wiesza sie na 22 (niepamietam) misji. Wydaje mi sie ze ten sposob tam niedziala gdyz mamy wtedy ponad 250 wojakow. Ktos sprawdzil?
"IT doesn´t born yet, because when IT born, it will be end of all what we know. IT is God, IT is Devil, IT is Unborn. It isn´t here yet, but seas become dry, newborns dying and land is controled by wave of hysteria and madness."
Avatar użytkownika
ZB
 
Posty: 481
Dołączył(a): 11 maja 2005, o 02:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Postprzez AlaN » 13 cze 2006, o 19:15

'Fairlight' sie wiesza. mozliwe; wystarczy ukatrupić kilku(dziesięciu?) "naszych i gra pójdzie do końca :D . Po co komu trainery, lepiej ubić ich w czasie walki i przejdzie sie kazda misje :D
Pozdrawiam - AlaN
Amiga600 (KS-37.300 i 34.5), HD-1.2GB, karty S-RAM na PCMCIA
Avatar użytkownika
AlaN
 
Posty: 524
Dołączył(a): 21 wrz 2004, o 20:51
Lokalizacja: 52°30'N-17°00'E
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Postprzez ZB » 15 cze 2006, o 01:14

Teraz gdy juz prawie wszytko jasne wydaje mi sie ze jest to blad programistow, ktorzy pewnie ustalil ze wartos pozostalych komandosow bedzie zapisywana w jednym polu. UrBi wspomial o 250 ale to chyba 255 gdyz tyle wynosi maksymalna wartosc jednego pola Hex FF=255. Oczywiscie to tylko moje pewnie bledne spekulacje. ;]

A tu wspomniane kiedys podziekowanie F.U.C.K.Y.O.U.

Obrazek
"IT doesn´t born yet, because when IT born, it will be end of all what we know. IT is God, IT is Devil, IT is Unborn. It isn´t here yet, but seas become dry, newborns dying and land is controled by wave of hysteria and madness."
Avatar użytkownika
ZB
 
Posty: 481
Dołączył(a): 11 maja 2005, o 02:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Postprzez Szoszo » 15 cze 2006, o 07:27

blad programistow albo specjalnie tak zrobili moze przewidzieli ze ktos sie znajdzie madry (kiedys w przyszlosci) ze bedzie chcial przejsc gre z trainerem i moze programisci pomysleli(?) :twisted:
Rebeliant Nowej Ery - C.O.C - Owned For Life
Avatar użytkownika
Szoszo
 
Posty: 386
Dołączył(a): 26 cze 2005, o 11:00
Lokalizacja: Wrocław / Bydgoszcz
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: CANNON FODDER - PROBLEM MISJI 18 (rozwiazanie)

Postprzez Anthrox » 13 gru 2013, o 22:44

Przepraszam, że się wtrącam po 7 latach.
Sprawdzałem z ciekawości, czy ktoś poruszył ten problem.
Chciałbym jednak podziękować UrBiemu, bo jeżeli tak rzeczywiście jest, to w exeku zrobię ograniczenie na normalną wersję i zwykłą, aby gra nie przekraczała 255 rekrutów.
Jednak miałem wrażenie, że to konieczność zabicia Joolsa czy kogoś tam powodowała ten bug.

[edit]
UrBi - wysłałem Ci PW. Na podstawie Twojej informacji przygotowałem fix'a - i przynajmniej w exeku błąd już nie wystąpi. Możesz lecieć z tym na Mantisa, jeśli jeszcze nie zrobiłeś tego.
EXE z nowym trainerem dzisiaj trafi do Beta.

[edit2]
Wersja Beta obecnie przechodzi testy. EXE powinno wyjść w nadchodzącym weekendzie.
Anthrox
Mistrz Mortal Kombat 2
 
Posty: 1244
Dołączył(a): 19 sie 2005, o 17:14
Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
Punkty reputacji: 1
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: CANNON FODDER - PROBLEM MISJI 18 (rozwiazanie)

Postprzez Anthrox » 19 gru 2013, o 03:41

Aktualizacja:

W wersji WHDLoad nie występuje w/w problem - Bert zatem dodał fix'a.
Z tego co widziałem zastosował prostszą technikę od mojej - licznik się przekręca i liczy od początku - więc gra się nie wywala.

No cóż - przynajmniej jeśli chodzi o CF1 nikt mi nie zarzuci, że to nie ja zrobiłem patcha :D
Anthrox
Mistrz Mortal Kombat 2
 
Posty: 1244
Dołączył(a): 19 sie 2005, o 17:14
Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
Punkty reputacji: 1
Dobra reputacjaZła reputacja


Powrót do Gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości