Strona 1 z 1

Traps & Treasure

: 5 lip 2006, o 12:56
autor: mieciu7
Ja mam glupi problem. Chodzi o zmiane przedmiotow. Okno "Tools". W jaki sposob moge wybierac przedmioty. Z gory mowie, ze nie gram na amidze, ale na emulatorze winuae - jezeli to ma jakies znaczenie

: 5 lip 2006, o 13:17
autor: Szoszo
zeby zmieniac przedmioty podczas gry wcisnij F12 wejc w zakladke Game & I/O Ports i zmien typ sterowania na Amiga Mouse Port 0 "C" a Amiga Mouse Port 1 "A".Dzieki temu mozesz zmieniac przedmioty strzalkami. :wink:

: 6 lip 2006, o 11:20
autor: Nosferatu
To ciągłe zmienianie Game & I/O Ports w celu użycia jakiegoś przedmiotu to chyba największy mankament gry w "Traps 'n' Treasures" na emulatorze. :roll: Ale dałem radę, a gierka jest wyśmienita! :wink:

: 6 lip 2006, o 12:29
autor: Jedi
Wydaje mi się, że na normalnym układzie klawiatury (obłożenie klawiatury B) też powinno działać. Może spróbuj strzałkami, albo ponaciskaj różne klawisze, może trafisz ;) .

: 6 lip 2006, o 15:42
autor: Szoszo
pamietam tez ze kiedys ustawilem tak ze zmienialem klawiszami "," i "." ale niestety nie pamietam configa :P

: 7 lip 2006, o 00:34
autor: BadMojo
Każdy klawisz klawiatury emulowanej można podpisać pod dowolny klawisz klawiatury pctowej (zakładka input). Także można sobie ustawić dowolne klawisze do zmiany przedmiotów w t&t, byleby odpowiadały <- i -> na amigowej klawiaturze.

Re: Traps & Treasure

: 19 wrz 2013, o 23:55
autor: Anthrox
W exeku również był identyczny problem z przełączaniem przedmiotów.
Jednak przemyślałem sprawę i ostatecznie, aby użytkownik nie musiał wybierać innej mapy klawiatury, to zmianę przedmiotów ma przytrzymując shift i normalnie pukając na strzałki.
Zachęcam do pobrania exeka i obejrzenia jak to wygląda oraz przetestowania trainer'a od nas.
Jestem z niego dumny, ponieważ wyciągnąłem esencję ze starych trainerów dyskietkowych - oczywiście nie obyło się bez rad użytkowników jak zrobić trainer tak, aby nie był zbyt nachalny, ale udostępniał szereg bajerów.
Dzięki temu trainer może służyć zarówno do bez-nerwowego przejścia gry, jak i uprzyjemnienia rozgrywki "wyjadaczom" - np. wybierając ulubioną broń już na starcie :)