Cannon Fodder 1 część
Moderator: GTW
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 11:52
Cannon Fodder 1 część
Mam pytanie co do tej gry czy Wam tez ona nie działa ? a jeśli działa to dlaczego mi niechce pójsć ?
- norbi
- Moderator
- Posty: 2017
- Rejestracja: 2 lip 2003, o 15:36
- Lokalizacja: Dolny Slask
- Kontakt:
- norbi
- Moderator
- Posty: 2017
- Rejestracja: 2 lip 2003, o 15:36
- Lokalizacja: Dolny Slask
- Kontakt:
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 11:52
- Arekis
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 mar 2005, o 16:45
- Lokalizacja: Gdynia
- Bebokus pospolitus
- Posty: 1410
- Rejestracja: 6 sty 2005, o 17:26
- Lokalizacja: Tychy
- Arekis
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 mar 2005, o 16:45
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Posty: 757
- Rejestracja: 26 gru 2003, o 20:57
- Lokalizacja: Szczecin
Wersja hdf już trafiła do Anthroxa, więc czekamy na wersję portable, a przy okazji
jeszcze jedna uwaga do Mef i ewnetualnie pzoostałych, którzy będą grali w wersję
Cannon Fodder (jedynka) pod WinUAE oraz WHDLoad, otóż aby prawidłowo zapisać
stan gry, należy po wprowadzeniu nazwy pliku do save'u i jego zapisania, gdy już nie
chemy alej grać - należy wyjśc z gry poprzez QuitKey (domyslnie F10 lub jeżeli pisze
na ekranie startowym WHDLoad "Press 'PrScr' to quit" to naciskamy szarą gwiazdkę.
W innym wypadku jeżeli wyjdziemy z emulatora (F12 i Quit) bez wychodzenia z gry
przez ów quitkey, to gra zapisze plik na dysku, ale nie dopisze odpowiedniej informacji
do pliku GALAHAD.ROOT i nie będzie można wczytać po restarcie swojej gry z dysku.
Takiego "kombinowania" nie ma w Cannon Fodder dwójce gdyż tam save'y trafiają do
podkatalogu save i są odpowiednio ładowane oraz zapisywanie przez grę.
jeszcze jedna uwaga do Mef i ewnetualnie pzoostałych, którzy będą grali w wersję
Cannon Fodder (jedynka) pod WinUAE oraz WHDLoad, otóż aby prawidłowo zapisać
stan gry, należy po wprowadzeniu nazwy pliku do save'u i jego zapisania, gdy już nie
chemy alej grać - należy wyjśc z gry poprzez QuitKey (domyslnie F10 lub jeżeli pisze
na ekranie startowym WHDLoad "Press 'PrScr' to quit" to naciskamy szarą gwiazdkę.
W innym wypadku jeżeli wyjdziemy z emulatora (F12 i Quit) bez wychodzenia z gry
przez ów quitkey, to gra zapisze plik na dysku, ale nie dopisze odpowiedniej informacji
do pliku GALAHAD.ROOT i nie będzie można wczytać po restarcie swojej gry z dysku.
Takiego "kombinowania" nie ma w Cannon Fodder dwójce gdyż tam save'y trafiają do
podkatalogu save i są odpowiednio ładowane oraz zapisywanie przez grę.
Pozdrawiam: olesio
"Cel uświęca środki"
"Cel uświęca środki"
- simian raticus
- Posty: 32
- Rejestracja: 1 lis 2007, o 20:17
- Lokalizacja: wyrko zwane prycza
A tutaj muzyczka http://www.wrzuta.pl/audio/46QzXewu4b/p ... _500_mixes
Życie jest bez sensu! Bezsens ma sens, bo jego istotą jest właśnie on sam! Zero nie istnieje! 2+3=4!
XBL: polish_viking
PSN: dead_brain-666
Xfire: hans_kleinman
Steam: scharfstein
鉄拳
XBL: polish_viking
PSN: dead_brain-666
Xfire: hans_kleinman
Steam: scharfstein
鉄拳
-
- Mistrz Mortal Kombat 2
- Posty: 1247
- Rejestracja: 19 sie 2005, o 17:14
- Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
- Kontakt:
Portable się robi, już niedługo będę miał więcej czasu, a póki co patrzę, co strajk Arekisa przyniesie
www.thecompany.pl -> zajrzyj, gdy emulator Amigi stanowi dla Ciebie czarną magię.
- Arekis
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 mar 2005, o 16:45
- Lokalizacja: Gdynia
- Bebokus pospolitus
- Posty: 1410
- Rejestracja: 6 sty 2005, o 17:26
- Lokalizacja: Tychy
Rany nie róbcie cyrków ,skoro Admin nie chce takiego działu to trudno !
http://www.retrostacja.org/ multi blog o grach