ATLANTYDA pl - gra z Amigi

Forum, gdzie możesz pisać o problemach ścisle związanych z grą - solucje, porady, klawiszologie itp. Na tym forum _nie piszemy_ o problemach z uruchamianiem gier.

Moderator: GTW

Re: ATLANTYDA pl - gra z Amigi

Postprzez Anthrox » 17 sty 2011, o 21:06

Hahahahahaha - to z kwiatami idź do Psygora - on ma doświadczenie w robieniu takich "krapów polskich"
wzial sie w koncu za Mentora, Misję Harolda, Eksperyment Delfina ... i długo by jeszcze wymieniać
Anthrox
Mistrz Mortal Kombat 2
 
Posty: 1244
Dołączył(a): 19 sie 2005, o 17:14
Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
Punkty reputacji: 1
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: ATLANTYDA pl - gra z Amigi

Postprzez olesio » 18 sty 2011, o 01:15

I chyba w Psygore jedyna nadzieja zainteresowanych tą grą dzialającą z twardego dysku.
Może i Crap, ale On się może tym zainteresować. Niestety, też ma malo czasu chyba, bo
moje zalegle prośby do dwóch zagranicznych gier wciąż czekają. A poza tym, wydaje mi
się że jednak robienie slave'a do gry dosowej i odpalającej się i tak z hdd idzie szybciej.
A Atlantyda to jak pamiętam nondos. Z Kajkiem i Kokoszem na przykład proces tworczy
w sumie szedl mu jak burza, ja na bieżąco testowalem i zgłaszałem rzeczy, które by się
przydało poprawić. Z innymi wymienionymi polskimi przygodówkami, też nie było chyba
dla tak zdolnego kodera jak On problemów, bo działały z twardego dysku, a wystarczyło
"tylko" pozbyć się dox checków i konieczności assignowania, bo nad tym kontrolę przejął
już WHDLoad. Do tego jakieś tam "kosmetyczne poprawki", jak color bity i acces faulty.
Pozdrawiam: olesio

"Cel uświęca środki"
olesio
 
Posty: 757
Dołączył(a): 26 gru 2003, o 20:57
Lokalizacja: Szczecin
Punkty reputacji: 2
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: ATLANTYDA pl - gra z Amigi

Postprzez Anthrox » 11 sty 2015, o 03:57

Widać Asman jest bardzo zajęty.
Ja nie widzę, problemu, żeby zmodyfikować grę tak, aby właściwy kod był ustawiony od razu.
Jednak wcześniej zabrakło mi wiedzy, aby to zrobić i po prostu zmodyfikowałem jedną podpowiedź, aby ustawić 486.
Dzisiaj mogę bez problemu sam kod ustawić -- tylko tester byłby potrzebny.
Pytanie tylko, czy komuś to jest potrzebne do szczęścia, skoro onasis podał rozwiązanie.

Co ciekawe, TSS nie podawało chyba żadnej informacji odnośnie tego kodu, ew. zgubiłem/nie dostałem karteczkę, która o tym mówiła.
Anthrox
Mistrz Mortal Kombat 2
 
Posty: 1244
Dołączył(a): 19 sie 2005, o 17:14
Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
Punkty reputacji: 1
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: ATLANTYDA pl - gra z Amigi

Postprzez zeku » 11 sty 2015, o 23:33

@Anthrox pobadałem i zobacz.. http://hol.abime.net/3534/boxscan Tył Box'u :lol:


aha dopiero zobaczyłem na "the Company".. pozdr
A500 1.3/2.05, 1.8MB SLOW, 5,25 Drive, FG24,
A500+ 2.04, AmigaOS 2.1/1.3, GVP HD8+ Series II 153MB, 1GB, CDRW, 1.5MB CHIP, 8MB FAST,
A600 1.3/2.05/3.1/3.5, ClassicWB68K, 2MB CHIP, 4MB FAST, 1,5MB SLOW, CF 4GB,
CDTV 2MB FAST,
CD32 + EUREKA COMMUNICATOR,
Avatar użytkownika
zeku
 
Posty: 290
Dołączył(a): 16 sty 2006, o 10:53
Lokalizacja: Siedlce
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Poprzednia strona

Powrót do Gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron