Nowa gra na Amigę grupy RNS

Forum, gdzie możesz pisać o problemach ścisle związanych z grą - solucje, porady, klawiszologie itp. Na tym forum _nie piszemy_ o problemach z uruchamianiem gier.

Moderator: GTW

Nowa gra na Amigę grupy RNS

Postprzez Shoonay » 16 maja 2011, o 10:08

Będzie to kolorowy remake tego dla klasycznych Amigi ECS/AGA, i wyglądać będzie tak.

Obrazek

--- concept art ---
Obrazek

--- kolejne wersje grafiki ---
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

To mówiłem ja, Shoon z RNS :mrgreen:
Ostatnio edytowano 24 maja 2011, o 21:12 przez Shoonay, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Shoonay
 
Posty: 824
Dołączył(a): 1 mar 2004, o 03:29
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Postprzez Blod » 16 maja 2011, o 19:32

Ale fajnie wygląda! Chętnie bym zagrał :-)
|||||||||||||||||>--- [90%]
Avatar użytkownika
Blod
Administrator
 
Posty: 1075
Dołączył(a): 24 kwi 2003, o 13:49
Lokalizacja: Stolica
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Postprzez Shoonay » 24 maja 2011, o 21:14

Dzięki, już wkrótce ;)

Dodałem parę screenów do pierwszego posta i z wrodzoną skromnością przedstawiam wywiad z ojcami-założycielami grupy RNS ;)
http://www.amigapd.com/interview-krzysz ... matys.html
Avatar użytkownika
Shoonay
 
Posty: 824
Dołączył(a): 1 mar 2004, o 03:29
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Postprzez Shoonay » 29 maja 2011, o 12:00

Avatar użytkownika
Shoonay
 
Posty: 824
Dołączył(a): 1 mar 2004, o 03:29
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Postprzez OSH » 19 lip 2011, o 11:54

Wygląda fajnie. Ja się tylko zastanawiam, czemu ludzie biorą się za robienie remake'ów zręcznościówek, zamiast wziąć się za robienie remake'ów ambitniejszych gier, jakichś strategii albo symulacji czy rozbudowanych RPG?
A1200 E/BOX Tower, Apollo 1240/25 MHz 34 MB RAM, HDD 20 GB; LG10x30x40, A1200 E1230/40 18 MB RAM, CD-32+SX-1 10 MB RAM, A500, CDTV, A600, C64, C64+1541-II:), C-64G
Avatar użytkownika
OSH
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 maja 2006, o 11:11
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Postprzez Shoonay » 19 lip 2011, o 12:03

Robert zamierza się zabrać za remake Dune 2, patrz PPA.
Avatar użytkownika
Shoonay
 
Posty: 824
Dołączył(a): 1 mar 2004, o 03:29
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Postprzez OSH » 19 lip 2011, o 12:42

Jedna jaskółka wiosny nie czyni...remake Frontiera też jest, nawet OpenSource, zastanawiam się, czemu nikt tego dotąd nie skompilował na Ami?
A1200 E/BOX Tower, Apollo 1240/25 MHz 34 MB RAM, HDD 20 GB; LG10x30x40, A1200 E1230/40 18 MB RAM, CD-32+SX-1 10 MB RAM, A500, CDTV, A600, C64, C64+1541-II:), C-64G
Avatar użytkownika
OSH
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 maja 2006, o 11:11
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Postprzez Shoonay » 19 lip 2011, o 13:05

1. brak czasu (programista to tylko człowiek)
2. brak sensu (skoro już jest wersja na Ami to po co robić kolejną wersję z 3 zmianami dla wszystkich 2 ludzi którzy się tym zainteresują)
3. brak narzędzi (dla 68k nie ma takich kitów developerskich jak dla Win/Linucha = pisanie gry od podstaw = patrz pkt. 1)
4. brak mocy (patrz pkt 3, nawet 060 sobie nie poradzi z projektami OpenSource , a jeśli ma pisać wszystko od nowa, to patrz pkt. 1, a jeśli chcesz w to grać na WinUAE to masz natywny port dla win).
Avatar użytkownika
Shoonay
 
Posty: 824
Dołączył(a): 1 mar 2004, o 03:29
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Postprzez OSH » 19 lip 2011, o 13:17

Shoonay napisał(a):1. brak czasu (programista to tylko człowiek)


To prawda, z tym się zgadzam.
Shoonay napisał(a):2. brak sensu (skoro już jest wersja na Ami to po co robić kolejną wersję z 3 zmianami dla wszystkich 2 ludzi którzy się tym zainteresują)


Z tym się absolutnie nie zgadzam. Skoro uważasz, że to są tylko 3 zmiany, to obejrzyj sobie to:
http://www.youtube.com/watch?v=1aVf-8qVdsg

Shoonay napisał(a):3. brak narzędzi (dla 68k nie ma takich kitów developerskich jak dla Win/Linucha = pisanie gry od podstaw = patrz pkt. 1)
4. brak mocy (patrz pkt 3, nawet 060 sobie nie poradzi z projektami OpenSource , a jeśli ma pisać wszystko od nowa, to patrz pkt. 1, a jeśli chcesz w to grać na WinUAE to masz natywny port dla win).


Tu chodzi tylko o kompilację, ale tego 68k nie uciągnie, Prędzej mocny PPC i karta GFX.
A1200 E/BOX Tower, Apollo 1240/25 MHz 34 MB RAM, HDD 20 GB; LG10x30x40, A1200 E1230/40 18 MB RAM, CD-32+SX-1 10 MB RAM, A500, CDTV, A600, C64, C64+1541-II:), C-64G
Avatar użytkownika
OSH
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 maja 2006, o 11:11
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Postprzez Shoonay » 19 lip 2011, o 13:26

OSH napisał(a):[...] obejrzyj sobie to [...]
Nie dzięki :)
Nie jestem zainteresowany grą, przykro mi, ktoś nie ma do tej gry tak nostalgicznego podejścia jak Ty, ktoś kto jej nie lubi to nie widzi sensu w tym cokolwiek by było pokazane na filmiku.
Zresztą nie mówiłem tu o żadnej konkretnej grze tylko uogólniłem bezczelnie.
Popatrz na to z innej strony - kupiłbyś windows 7 mając XP? Przecież oba robią dokładnie to samo, prawda? ;)

OSH napisał(a):Tu chodzi tylko o kompilację [...]
Nie uważasz że jeśliby chodziło tylko o kompilację ktoś już by to dawno zrobił? ;)
Spytaj rzookola na PPA, parę rzeczy już dla MorphOSa przekompilował i po drodze trochę linijek kodu był zmuszony pozmieniać bo różnice w narzędziach deweloperskich są.
Avatar użytkownika
Shoonay
 
Posty: 824
Dołączył(a): 1 mar 2004, o 03:29
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja


Powrót do Gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość