Strona 1 z 1

Nowa gra na Amigę grupy RNS

: 16 maja 2011, o 10:08
autor: Shoonay
Będzie to kolorowy remake tego dla klasycznych Amigi ECS/AGA, i wyglądać będzie tak.

Obrazek

--- concept art ---
Obrazek

--- kolejne wersje grafiki ---
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

To mówiłem ja, Shoon z RNS :mrgreen:

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

: 16 maja 2011, o 19:32
autor: Blod
Ale fajnie wygląda! Chętnie bym zagrał :-)

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

: 24 maja 2011, o 21:14
autor: Shoonay
Dzięki, już wkrótce ;)

Dodałem parę screenów do pierwszego posta i z wrodzoną skromnością przedstawiam wywiad z ojcami-założycielami grupy RNS ;)
http://www.amigapd.com/interview-krzysz ... matys.html

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

: 29 maja 2011, o 12:00
autor: Shoonay

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

: 19 lip 2011, o 11:54
autor: OSH
Wygląda fajnie. Ja się tylko zastanawiam, czemu ludzie biorą się za robienie remake'ów zręcznościówek, zamiast wziąć się za robienie remake'ów ambitniejszych gier, jakichś strategii albo symulacji czy rozbudowanych RPG?

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

: 19 lip 2011, o 12:03
autor: Shoonay
Robert zamierza się zabrać za remake Dune 2, patrz PPA.

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

: 19 lip 2011, o 12:42
autor: OSH
Jedna jaskółka wiosny nie czyni...remake Frontiera też jest, nawet OpenSource, zastanawiam się, czemu nikt tego dotąd nie skompilował na Ami?

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

: 19 lip 2011, o 13:05
autor: Shoonay
1. brak czasu (programista to tylko człowiek)
2. brak sensu (skoro już jest wersja na Ami to po co robić kolejną wersję z 3 zmianami dla wszystkich 2 ludzi którzy się tym zainteresują)
3. brak narzędzi (dla 68k nie ma takich kitów developerskich jak dla Win/Linucha = pisanie gry od podstaw = patrz pkt. 1)
4. brak mocy (patrz pkt 3, nawet 060 sobie nie poradzi z projektami OpenSource , a jeśli ma pisać wszystko od nowa, to patrz pkt. 1, a jeśli chcesz w to grać na WinUAE to masz natywny port dla win).

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

: 19 lip 2011, o 13:17
autor: OSH
Shoonay pisze:1. brak czasu (programista to tylko człowiek)
To prawda, z tym się zgadzam.
Shoonay pisze:2. brak sensu (skoro już jest wersja na Ami to po co robić kolejną wersję z 3 zmianami dla wszystkich 2 ludzi którzy się tym zainteresują)
Z tym się absolutnie nie zgadzam. Skoro uważasz, że to są tylko 3 zmiany, to obejrzyj sobie to:
http://www.youtube.com/watch?v=1aVf-8qVdsg
Shoonay pisze:3. brak narzędzi (dla 68k nie ma takich kitów developerskich jak dla Win/Linucha = pisanie gry od podstaw = patrz pkt. 1)
4. brak mocy (patrz pkt 3, nawet 060 sobie nie poradzi z projektami OpenSource , a jeśli ma pisać wszystko od nowa, to patrz pkt. 1, a jeśli chcesz w to grać na WinUAE to masz natywny port dla win).
Tu chodzi tylko o kompilację, ale tego 68k nie uciągnie, Prędzej mocny PPC i karta GFX.

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

: 19 lip 2011, o 13:26
autor: Shoonay
OSH pisze:[...] obejrzyj sobie to [...]
Nie dzięki :)
Nie jestem zainteresowany grą, przykro mi, ktoś nie ma do tej gry tak nostalgicznego podejścia jak Ty, ktoś kto jej nie lubi to nie widzi sensu w tym cokolwiek by było pokazane na filmiku.
Zresztą nie mówiłem tu o żadnej konkretnej grze tylko uogólniłem bezczelnie.
Popatrz na to z innej strony - kupiłbyś windows 7 mając XP? Przecież oba robią dokładnie to samo, prawda? ;)
OSH pisze:Tu chodzi tylko o kompilację [...]
Nie uważasz że jeśliby chodziło tylko o kompilację ktoś już by to dawno zrobił? ;)
Spytaj rzookola na PPA, parę rzeczy już dla MorphOSa przekompilował i po drodze trochę linijek kodu był zmuszony pozmieniać bo różnice w narzędziach deweloperskich są.