Problem z Dyna Blaster + Kaillera.

Tutaj można umawiać się na sieciowe rozgrywki, turnieje itp.

Moderator: GTW

Problem z Dyna Blaster + Kaillera.

Postprzez olesio » 30 wrz 2007, o 14:30

Witam.

IUżywam WinUAE Kaillera wersja 0.8.22 i zrobiłem sobie hdf z WHDLoad
w wersji 15.0.3256 i grą "Dyna Blaster" pobraną w wersji hd ze strony
www.vwhdonwload.com I mam problem kiedy wystartuje gre dla dwóch
graczy a nawet dla jednego (póki co testowałem gre sam, bo nie mam z
kim jeszcze zagrac w trybie dla dwóch graczy) i kiedy nacisne w trakcie
gry SPACJĘ albo ESCAPE gra wychodzi do Workbencha z komunikatem
"DYNABLASTER has a checksum error on disk block 4071". I moje pytanie:
jak to naprawic? Czasami ten komunikat sie nie pokazuje i mozna normalnie
klawisze ESC wejsc z powrotem do menu. Moj startup-sequence wyglada tak:
Kod: Zaznacz cały
echo *** DYNABLASTER FOR KAILLERA HDF MADE BY OLESIO ***
echo
echo
echo
assign ENV: Ram:
cd dh0:DYNABLASTER
c:whdload slave=DynaBlaster.slave PRELOAD

Próbowałem z atrybutem readwrite zamiast readonly dla pliku hdf, ale
kiedy jest readwrite to równiez wychodzi do Workbencha ale bez zadnego
komunikatu. Gre uruchamialem na serwerach do grania w Amiga SOWS 96/97
ale to nie powinno miec znaczenia. W zwykłym (nie sieciowym) WinUAE 1.3
jest to samo. Gdyby ktos chciał sprawdzic moja wersję onlin Dyna Blaster
to niech ściągnie i wypakuje plik z: http://skorski.net/~oles/db/dyna_blaster.rar

EDIT: pod powyższym adresem umieściłem Dyna Blaster online z dwoma plikami
*.bat do uruchomienia. Plik dir_version.bat uruchamia wersje z podmonowanym
katalogiem, natomiast hdf_version.bat wersje z pliku hdf. I jeżeli uruchomie na
początku wersje dir, wydje z Kaillery, a pozniej uruchomie hdf to wszystko jest ok
kiedy wciskam klawisz SPACJI albo ESC. Ale dlaczego tak sie dzieje? Pomóżcie :)

Jestem takze w trakcie ściągania BigPackVol3 miedzy innymi z grą Dyna
Blaster (chcialem zobaczyc ja ja przygotowano) z torrententów ze strony
http://amigaonline.pspuae.com ale jest tylko dwóch seedów i wolno idzie.
Pozdrawiam: olesio

"Cel uświęca środki"
olesio
 
Posty: 757
Dołączył(a): 26 gru 2003, o 20:57
Lokalizacja: Szczecin
Punkty reputacji: 2
Dobra reputacjaZła reputacja

Postprzez norbi » 30 wrz 2007, o 21:22

Przypuszczam ze zly obraz (ADF) gry. Poszukaj innej wersji ktora dziala poprawnie
Avatar użytkownika
norbi
Moderator
 
Posty: 2014
Dołączył(a): 2 lip 2003, o 15:36
Lokalizacja: Dolny Slask
Punkty reputacji: 2
Dobra reputacjaZła reputacja

Postprzez olesio » 1 paź 2007, o 00:14

Już sobie poradziłem i testowałem ze znajomkiem grę online. Po ESC
wychodzi prawidłowo do menu Prawdopodbnie pomogło ustawienie
"NoWriteCache" w pliku S:WHDLoad. Ale napotkaliśmy inny problem.
Otóż chat w grze (klawisz F11) nie działą poprawnie bo po wpisaniu
tekstu i wcisnieciu entera zostaje na dole ekranu tak jak na obrazku:
To "hehe :)" zostało wysłane a mimo to widać je na dole. Ktos z Was
ma pomysł Jak to naprawic? Używałem konfiguracji SWOS 96/97, w
ktorej chat działą poprawnie, ale tam gre ładuje specialny bootmanager.

EDIT : udało mi się ściągnąć Amiga.Online.Big.Pack i zawarta w nim gra
Dyna Blaster zachowuje się tak samo jeśli chodzi o chat czyli wina leży
po stronie gry i jej obsługi przez Kaillerę i nie można z tym nic zrobić.

Obrazek
Pozdrawiam: olesio

"Cel uświęca środki"
olesio
 
Posty: 757
Dołączył(a): 26 gru 2003, o 20:57
Lokalizacja: Szczecin
Punkty reputacji: 2
Dobra reputacjaZła reputacja


Powrót do Rozgrywki online

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość