Mam problem z uruchomieniem rozpakowanej gry

Zajrzyj tutaj jeśli masz problemy z emulacją Amigi.

Moderator: GTW

Looser

Mam problem z uruchomieniem rozpakowanej gry

Post autor: Looser »

Po rozpakowaniu gry pojawiają się dwa pliki gdy klikam na nie wyświetla się wiadomość "System Windows niemoże odnaleść pliku .exe" co robić ?
Awatar użytkownika
Blod
Administrator
Posty: 1089
Rejestracja: 24 kwie 2003, o 13:49
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Blod »

|||||||||||||||||>--- [90%]
Gość

Post autor: Gość »

Włanczam program WinFellow w ramce disk images w DF0 wpisuje trajektoria gry (czy jak to tam ? ) i wyskakuje mi komunikat " Specified Kicklmage does not exist" i co mam teraz zrobić :roll: :?
looser

Post autor: looser »

ten niepodpisany GOŚĆ wcześniej to ja. sory za głupie pytania o moje głupie problemy ale jestem początkujący :cry: :( :(
Fre
Posty: 227
Rejestracja: 14 sie 2003, o 12:27

Post autor: Fre »

Ściągnij sobie "kickstart 1.3" z stąd
http://emulacja.net/pliki.html
w "configuration" w zakładce memory masz "kickstart: image" <-tutaj daj ścieżke ściągniętego powyżej pliku.
Respekt to nie dar - trzeba na niego zapracować.
looser

Post autor: looser »

Zrobiłem tak jak piszesz i nic. kiedy prubuje wpisać ścieszke w "image" niewyświetla się żaden plik z typu rom. :? :( Czy ten plik trzeba zciągnąć osobno ? czy powinien być przy gierce ?
Awatar użytkownika
Gregory
Posty: 43
Rejestracja: 25 kwie 2003, o 09:49
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Gregory »

Fre własnie podał Ci plik ROM. Po prostu wyciągnij go z archiwum RARa i wrzuć do katalogu emulatora. (w Twoim wypadku WinFellow) i postępuj dalej według wskazówek Freya...
looser

Post autor: looser »

Dzięki za wyjaśnienia ale jak już pisałem wzceśniej jestem POCZĄTKUJĄCY i bardzo prosił bym o wyjaśnienie krok po kroku :oops: :(
Fre
Posty: 227
Rejestracja: 14 sie 2003, o 12:27

Post autor: Fre »