Jak odpalić gry na CD32

Zajrzyj tutaj jeśli masz problemy z emulacją Amigi.

Moderator: GTW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Haszczak
Posty: 64
Rejestracja: 27 lut 2006, o 17:41
Lokalizacja: Space...wieczna otchłań
Kontakt:

Jak odpalić gry na CD32

Post autor: Haszczak »

Witam.
mam małe pytanko . jak odpalić gry na amige cd32 . bo niemam zelonego pojęcia a chciałem sobie pograć.
z góry fnx
Awatar użytkownika
Bebokus pospolitus
Posty: 1410
Rejestracja: 6 sty 2005, o 17:26
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Bebokus pospolitus »

Podepnę się nieco pod temat ,jakie są różnice w amigowych grach a tych na cd 32 ? Dodatkowa muza itp ?

Nawet International Karate + jest na to ,więc jestem ciekaw co tam dodali :)
http://www.retrostacja.org/ multi blog o grach :)
Awatar użytkownika
Blod
Administrator
Posty: 1089
Rejestracja: 24 kwie 2003, o 13:49
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Blod »

Większość gier na CD32 nie różni się absolutnie niczym od tych na A500/A600/A1200. Te nieliczne mogą mieć dodaną muzykę lub nagrane dialogi w przypadku przygodówek.
|||||||||||||||||>--- [90%]
Awatar użytkownika
Bebokus pospolitus
Posty: 1410
Rejestracja: 6 sty 2005, o 17:26
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Bebokus pospolitus »

Hmm ,więc jaki sens był produkcji tej "konsoli " ?
http://www.retrostacja.org/ multi blog o grach :)
Awatar użytkownika
zeku
Posty: 292
Rejestracja: 16 sty 2006, o 10:53
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: zeku »

więkasza pojemność nośnika, bardziej trwały, szybszy dostęp do info., "konsoli"?

tak konsoli
A500 1.3/2.05, 1.8MB SLOW, 5,25 Drive, FG24,
A500+ 2.04, AmigaOS 2.1/1.3, GVP HD8+ Series II 153MB, 1GB, CDRW, 1.5MB CHIP, 8MB FAST,
A600 1.3/2.05/3.1/3.5, ClassicWB68K, 2MB CHIP, 4MB FAST, 1,5MB SLOW, CF 4GB,
CDTV 2MB FAST,
CD32 + EUREKA COMMUNICATOR,
Awatar użytkownika
OSH
Posty: 291
Rejestracja: 12 maja 2006, o 11:11

Post autor: OSH »

Haszczak, nie bardzo rozumiem. Gry na CD-32 odpala się wsadzając płytę do napędu. Potem pojawia się menu i joypadem czy myszą wybiera się odpowiednie funkcje. Tyle.
A1200 E/BOX Tower, Apollo 1240/25 MHz 34 MB RAM, HDD 20 GB; LG10x30x40, A1200 E1230/40 18 MB RAM, CD-32+SX-1 10 MB RAM, A500, CDTV, A600, C64, C64+1541-II:), C-64G
Awatar użytkownika
Blod
Administrator
Posty: 1089
Rejestracja: 24 kwie 2003, o 13:49
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Blod »

Wydaje mi się, że chodziło o emulację gier na CD32.
|||||||||||||||||>--- [90%]
Awatar użytkownika
OSH
Posty: 291
Rejestracja: 12 maja 2006, o 11:11

Post autor: OSH »

A.faktycznie. :oops:
A1200 E/BOX Tower, Apollo 1240/25 MHz 34 MB RAM, HDD 20 GB; LG10x30x40, A1200 E1230/40 18 MB RAM, CD-32+SX-1 10 MB RAM, A500, CDTV, A600, C64, C64+1541-II:), C-64G
Awatar użytkownika
zeku
Posty: 292
Rejestracja: 16 sty 2006, o 10:53
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: zeku »

niektóre Gry pójdą pod config a1200. "add directory" wybierasz ścieżkę do napędu no i start. tylko kick 3.1 ustaw.

ale tak nie wszystkie pójdą.

edit:
oczywiście jak masz iso płyty, to musisz użyć np "Daemon-a"
A500 1.3/2.05, 1.8MB SLOW, 5,25 Drive, FG24,
A500+ 2.04, AmigaOS 2.1/1.3, GVP HD8+ Series II 153MB, 1GB, CDRW, 1.5MB CHIP, 8MB FAST,
A600 1.3/2.05/3.1/3.5, ClassicWB68K, 2MB CHIP, 4MB FAST, 1,5MB SLOW, CF 4GB,
CDTV 2MB FAST,
CD32 + EUREKA COMMUNICATOR,
Awatar użytkownika
Haszczak
Posty: 64
Rejestracja: 27 lut 2006, o 17:41
Lokalizacja: Space...wieczna otchłań
Kontakt:

Post autor: Haszczak »

Blod pisze:Wydaje mi się, że chodziło o emulację gier na CD32.
no chodziło mi o emulacje.
zeku mam małe pytanko.na grzyba są romy cd32.posiadam takowe i niewiem poco one są.
Awatar użytkownika
norbi
Moderator
Posty: 2017
Rejestracja: 2 lip 2003, o 15:36
Lokalizacja: Dolny Slask
Kontakt:

Post autor: norbi »

CD32 ma kickstart welkosci 1MB
512 to kick3.1 ale reszta to obsluga CD, Akiko i animacja poczatkowa :)
Awatar użytkownika
Haszczak
Posty: 64
Rejestracja: 27 lut 2006, o 17:41
Lokalizacja: Space...wieczna otchłań
Kontakt:

Post autor: Haszczak »

aha już wiem.teraz czas się zabrać do roboty.
fnx all za pomoc
ODPOWIEDZ