pomocy

Zajrzyj tutaj jeśli masz problemy z emulacją Amigi.

Moderator: GTW

ODPOWIEDZ
krzychu

pomocy

Post autor: krzychu »

pomoc mile widziana. w grze superfrog po uruchomieniu 6cm gornej czesc ekranu znajduje sie na dole jakie ustawic parametry w emulatorze winue 0.8.17,release3
Awatar użytkownika
Blod
Administrator
Posty: 1089
Rejestracja: 24 kwie 2003, o 13:49
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Blod »

Zakładka Display emulatora WinUAE -> wybierz centrowanie (centering)
|||||||||||||||||>--- [90%]
krzychu

dalej nic

Post autor: krzychu »

mam włączony i horizontal i verticale w innych grach działa okey gry zajmują cały ekran, moze napisz mi wszystkie funkcje jakie masz właczone w displey i jaką rozdzielczość używasz na adres imejl moge wyslac zdjecie jak to wyglada. jestem nowy i zielony
Awatar użytkownika
Blod
Administrator
Posty: 1089
Rejestracja: 24 kwie 2003, o 13:49
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Blod »

Proponuję skorzystanie z konfiguracji dostępnej w dziale Programy.

Jeśli nie pomoże, to możesz pobawić się opcjami w zakładce Filter - tam już bezproblemowo można ustawić obraz w pionie i poziomie. Problem w tym, że emulacja ma wtedy tendencje do przycinania się - potrzebna jest mocna konfiguracja komputera.
|||||||||||||||||>--- [90%]
krzychu

amator

Post autor: krzychu »

:oops: pomyłka....co ja sobie ubzdurałem...chyba programistów chciałem poprawić. udałem się do drugiego pokoju odpaliłem moją amige 600 i co !!!!! wszystko tak samo jak na ekranie pc swoją drogą ale przyjemnie jest nacisnąć kombinację przycisków amiga+amiga+ctrl (Boze daj mi siły aby znieść ją do piwnicy) dzięki za wysłuchanie pa!!!!
Awatar użytkownika
norbi
Moderator
Posty: 2017
Rejestracja: 2 lip 2003, o 15:36
Lokalizacja: Dolny Slask
Kontakt:

Post autor: norbi »

Bardzo dziwne.
Odpalalem SuperFrog na A500,A1200,CD32 i nie byla takich objawow jak opisujesz (gorna czesc obrazu na dole ekranu).
Widocznie masz jakas popsuta wersje tej gry, albo dyskietka jest uszkodzona
krzychu