Problem z Ruff'n Tumble

Zajrzyj tutaj jeśli masz problemy z emulacją Amigi.

Moderator: GTW

ODPOWIEDZ
xcon
Posty: 3
Rejestracja: 21 kwie 2009, o 17:58

Problem z Ruff'n Tumble

Post autor: xcon »

Witam.

Jestem nowym uzytkownikiem emulatorów i obecnie używam emulatora winfellow. Sciagnołem go ze strony głównej Emulacja.pl od razu z konfiguracją pod amige 500. A także gre Ruff'n Tumble . I tutaj wałsnie jest problem kiedy już wszystko ustawie i zaczynam emulacje wszystko gra i buczy aż do momentu rozpoczecia gry. Po rozpoczęciu nie widze swojej postaci. Nie wiem co jest próbowałem inne wersje tej gry z inneych stron ale problem za każdym razem nie widze swojej postaci. Może to wina mojego systemu operacyjnego Win XP albo jakiegoś błędu przy konfiguracji (zaznaczam że sciagnołem skonfigurowaną wersje ze strony głównej) i wersja winfllow jakiej używam to alpha v0.4.4 . Jak ktoś miał lub ma podobny problem z tą grą niech napisze może wspólnymi siłami coś wymyślimy.
Awatar użytkownika
Xerwer
Posty: 149
Rejestracja: 19 paź 2005, o 21:55
Lokalizacja: Gdynia

Re: Problem z Ruff'n Tumble

Post autor: Xerwer »

Witam, z tego co pamiętam, gra wymaga lepszego procka niż ten w A500 - ustaw emulację na A1200 to powinno pomóc
xcon
Posty: 3
Rejestracja: 21 kwie 2009, o 17:58

Re: Problem z Ruff'n Tumble

Post autor: xcon »

I tak jak mówiłeś podkeciłem CPU z 7 do 14 a potem do 28 MHz i dalej ten sam problem i oprócz tego pojawiać sie zaczeły jakieś dziwne obrazki a mojej postaci dalej nie widać. Czy być może ustawienie ramu do wiekszych wartości niż 512kb coś da?
Awatar użytkownika
Xerwer
Posty: 149
Rejestracja: 19 paź 2005, o 21:55
Lokalizacja: Gdynia

Re: Problem z Ruff'n Tumble

Post autor: Xerwer »

Dziwne jest to o czym piszesz - zachęciłem cię byś emulował chodziaż gołą A1200 czyli z wszystkimi jej parametrami - a ty podkręcasz procka z A500 i do tego pytasz o 512KB ram? - 1MB to za mało - gra o którą pytasz wymaga mocniejszego kompa!

Może najpierw zmień emulator na WinUAE, jak ci wczoraj poradzono, następnie ustaw konfigurację A1200 (AGA, 030, 2MB Chip RAM) + mile widziane małe podrasowanie: 4MB Fast i procek 030 = gra powinna działać
Awatar użytkownika
Blod
Administrator
Posty: 1089
Rejestracja: 24 kwie 2003, o 13:49
Lokalizacja: Stolica

Re: Problem z Ruff'n Tumble

Post autor: Blod »

Bez przesady. Pamiętam, że gra działała mi doskonale na A500 z 1MB RAM.
|||||||||||||||||>--- [90%]
Awatar użytkownika
Michajster
Posty: 215
Rejestracja: 18 cze 2003, o 14:59
Lokalizacja: Czepino

Re: Problem z Ruff'n Tumble

Post autor: Michajster »

Albo Amiga600 z 1mb ;)
AMIGA 600HD APOLLO 630/40 16MB FAST 2MB CHIP HDD 40MB

AMIGA 500+ 2MB CHIP
Awatar użytkownika
Xerwer
Posty: 149
Rejestracja: 19 paź 2005, o 21:55
Lokalizacja: Gdynia

Re: Problem z Ruff'n Tumble

Post autor: Xerwer »

Jest dokładnie tak jak napisaliście - no coś podobnego, tak odjazdowa grafika na A500 - faktycznie sprawdziłem wymagania jest na OCS i ECS u mnie jednak bez dopalacza nie działało może to przez zainstalowanie na dysku - WHDLoad chyba potrzebował cośik fastu z dopalacza?

(muszę sobie kupić lecytynę lub coś podobnego bo pamięć mi najwyraźniej szwankuje - na szczęście jednak zawsze znajdzie się ktoś kto wyprowadzi mnie z błędu :mrgreen:

W takim razie gra z dyskietek działa na podstawowej wersji A600 lub A500 rozszerzonej do 1 MB - (czyli nie ma żadnych wymagań)

xcon zainstaluj sobie WinUAE ustaw konfigurację A600 i będzie ok
xcon
Posty: 3
Rejestracja: 21 kwie 2009, o 17:58

Re: Problem z Ruff'n Tumble

Post autor: xcon »

Zrobiłem jak mówiłeś i gra pięknie działa i buczy! Hehe gra się w to tak samo fajnie jak kiedyś na amidze :)
ODPOWIEDZ