Strona 1 z 1

Zapisywanie stanu gry w E-UAE

: 26 lis 2011, o 17:10
autor: calmanani
Witam,
mam problem z zapisem stanu gry w E-UAE, mianowicie, nie wiem jak to zrobić. :] Szukałem informacji na ten temat w internecie, lecz niewiele znalazłem. W samym interfejsie tego programu nie doszukałem się takiej opcji, więc podejrzewam, że rzecz dzieje się przez skrót klawiszowy, ale takowego także nie mogłem znaleźć. Co prawda funkcja zapisywania stanu gry istnieje w UAE, lecz na wiele prób tylko raz udało mi się zapisać stan w ten sposób, żeby można go było później wczytać, a nie zamknąć przez wczytywanie go cały program. Orientuje się ktoś w sposobie zapisywania stanu gry w E-UAE?
Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Re: Zapisywanie stanu gry w E-UAE

: 26 lis 2011, o 22:24
autor: norbi
ctrl [lshift] lalft F7-F10 to load/save savestates

Re: Zapisywanie stanu gry w E-UAE

: 27 lis 2011, o 19:53
autor: calmanani
Ten skrót nie działa (być może dlatego, że korzystam z Linuksa), ale dokopałem się do plików dokumentacyjnych i znalazłem skrót klawiszowy odpowiadający zapisywaniu stanu gry, ale... on także nie działa. Dla wywołania okna dialogowego umożliwiającego wykonywanie tej czynności, wg pliku dokumetacyjnego, powinienem nacisnąć F12+F5, jednak po wciśnięciu tej kombinacji nie ma żadnego efektu. Natomiast gdy używam innych skrótów (typu otworzenie okna dialogowego dla załadowania obrazu dyskietki do DF0 - F12+F1) reakcja jest błyskawiczna.
Sprawdziłem plik konfiguracyjny, dopisałem ścieżkę dla zapisów, lecz dalej nic. Znalazłem w internecie informację, że plik do zapisu powinien się tworzyć automatycznie po pierwszym zapisie, tak się jednak nie stało. Dopisałem do pliku konfiguracyjnego linijkę "statefile=" (znalazłem o tym informację w archiwum starej listy mailngowej e-uae) z nazwą pliku i jego ścieżką i także nic. Utworzyłem nawet pusty plik w odpowiednim miejscu z dokładnie tą samą nazwą i rozszerzeniem, lecz to także nie pomogło.
Nie wiem w czym może tkwić problem.