do norbi

Tu można pisać na tematy, które nie mieszczą się w ramach innych for, aczkolwiek muszą być w jakikolwiek sposób związane z Amigą.

Moderator: GTW

Zablokowany
Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 13
Rejestracja: 20 lis 2004, o 15:56
Lokalizacja: Częstochowa

do norbi

Post autor: Szczepan »

no wiesz norbi, wtedy wkładało się tylko dyskieti i już się grało, nie pamiętam zebym coś rozpakowywał wtedy. To było bardzo dawno a ja jestem zwykłym amatorem któremu znudziły się gry PC i chciałem wrócić do najlepszych gier wg. mnie czyli Legion i Colonization.
Awatar użytkownika
norbi
Moderator
Posty: 2017
Rejestracja: 2 lip 2003, o 15:36
Lokalizacja: Dolny Slask
Kontakt:

Post autor: norbi »

Ale rozmawielismy o poslkiej wersji do gry. To tlumaczenie nalezalo odpowiednio zainstalowac (wszystko jest opisane w readme).
Amator, amatorem, ale podstawy powinno sie znac.
Chyba jakbys mial zabrac sie do nagrania plytki CD na Amidze, lub podpiecie jej do Internetu i skonfigurowanie odpowiednich programów, to poległbys juz na poczatku :D
Awatar użytkownika
amigafan
Posty: 694
Rejestracja: 1 cze 2004, o 15:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: amigafan »

Czasem jak czytam te wszystkie posty to nie mogę wyjść z podziwu.

LUDZIE - PRZECIEŻ WSZYSTKIE SYSTEMY MAJĄ TAKĄ SAMĄ FILOZOFIĘ I TAK SAMO SIĘ JE OBSŁUGUJE :!: :!: :!:

Czy naprawdę tak ciężko "zakumać", że zamiast C: jest HD0: (albo DH0:, albo jakiekolwiek inne literki - AmigaOS nie narzuca żadnych ograniczeń a na piecu dysk to musi być c: i koniec), zamiast A: jest DF0: a rozpakowywanie danych, przegrywanie, nawet wspomniane nagrywanie płyt ma IDENTYCZNĄ filozofię.