Porty
Moderator: GTW
- Jedi
- Posty: 1572
- Rejestracja: 9 lip 2004, o 17:47
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Porty
Mam taki problem. Mam neta z amatorskich sieci komputerowych i wszyscy mają wewnętrzne IP. I gościu - admin powiedział mi że jak się dowiem na jakim porcie działa dana gra to go odblokuje. A teraz pytanie. Na jakim porcie działają gry na Amisie? I czy wszystkie działają na tym samym?
"Więc głowa do góry gdy dzień wstaje rano
Od tego są nogi by łazić na nich"
"Być czy mieć takie dwa pytania
Bliżej ku celom posiadania"
Kult - Komu bije dzwon
Od tego są nogi by łazić na nich"
"Być czy mieć takie dwa pytania
Bliżej ku celom posiadania"
Kult - Komu bije dzwon
-
- Posty: 1071
- Rejestracja: 22 lip 2004, o 19:01
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
- amigafan
- Posty: 694
- Rejestracja: 1 cze 2004, o 15:07
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 1071
- Rejestracja: 22 lip 2004, o 19:01
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
- amigafan
- Posty: 694
- Rejestracja: 1 cze 2004, o 15:07
- Lokalizacja: Warszawa
Do Atalante => Równo napisaliśmy te posty i daliśmy identyczny przykład
Na Dooma to trzeba co najmniej 040 i gfx najlepiej z akceleracją 3D a na Quake to i 060 jest za mało
Tu mnie trochę zdziwiło pojęcie "standardu".
Dla mnie "standardowa" Amiga to 060/50MHz i karta graficzna.
Niezbędne minimum żeby cokolwiek sensownego robić to 040/40MHz + gfx a dla ciebie 030+8MB to "dopieszczona" Amiga
Na Dooma to trzeba co najmniej 040 i gfx najlepiej z akceleracją 3D a na Quake to i 060 jest za mało
Tu mnie trochę zdziwiło pojęcie "standardu".
Dla mnie "standardowa" Amiga to 060/50MHz i karta graficzna.
Niezbędne minimum żeby cokolwiek sensownego robić to 040/40MHz + gfx a dla ciebie 030+8MB to "dopieszczona" Amiga
- Wirus
- Moderator
- Posty: 1777
- Rejestracja: 24 gru 2003, o 14:23
- Lokalizacja: Łódź