Workbench 3.1 PL HD

Tu można pisać na tematy, które nie mieszczą się w ramach innych for, aczkolwiek muszą być w jakikolwiek sposób związane z Amigą.

Moderator: GTW

Postprzez amigafan » 28 maja 2007, o 22:20

W przypadku emulatorka udawanie 68060 spowoduje SPOWOLNIENIE emulacji a nie jej przyśpieszenie.
Najlepsze wyniki osiągnie się udając 030
Robię za darmowy amigowy help-line. Mam nadzieję, że zostanę doceniony. ;)
Avatar użytkownika
amigafan
 
Posty: 694
Dołączył(a): 1 cze 2004, o 15:07
Lokalizacja: Warszawa
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Postprzez djcasey » 14 cze 2007, o 10:49

Witam, Czy projekt będzie nadal rozwijany ?
Czy mógłby ktoś podać linki do podobnych projektów, z góry thx
pozdrawiam
djcasey
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9 lut 2005, o 11:38
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Postprzez Anthrox » 2 sie 2008, o 22:58

Jedyny projekt jaki znam to:

Kod: Zaznacz cały
http://classicwb.abime.net/


Co do projektu DeathMieszka - projekt raczej death :mrgreen:, jedynie co jeszcze można zrobić to zaaktualizować oprogramowanie.
Anthrox
Mistrz Mortal Kombat 2
 
Posty: 1244
Dołączył(a): 19 sie 2005, o 17:14
Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
Punkty reputacji: 1
Dobra reputacjaZła reputacja

Re:

Postprzez DeathMieszko » 4 maja 2009, o 12:19

Anthrox napisał(a):Co do projektu DeathMieszka - projekt raczej death :mrgreen:, jedynie co jeszcze można zrobić to zaaktualizować oprogramowanie.


Witam wszystkich,
tak projekt jest martwy, nie zajmuję się nim od bardzo dawna (nawet nie pamiętam)
właściwie nie zajmowałem się wogóle emulacją amigi przez cały ten czas i żeby było śmieszniej sam teraz mam problemy z ustawianiem nowych wersji WinUAE'a ponieważ pozapominałem wiele pojęć..

Ostatnio wróciłem aby trochę poemulować i pograć w niezapomniane i ulubione gierki z amisi lecz najpierw potrzebuję sobie co nieco przypomnieć

projekt ten nie jest i nie będzie już rozwijany (przeze mnie)

ot takie sprostowanie
trzymajcie się

będę tu czasami wpadał
kope lat minęło..
DeathMieszko
V.I.P.
 
Posty: 232
Dołączył(a): 14 kwi 2004, o 00:36
Lokalizacja: Małopolska
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: Workbench 3.1 PL HD

Postprzez zeku » 4 maja 2009, o 22:55

Panie świeć nad jego Duuuuszzzząąą(ŁŁŁŁ)... a tak w ogóle to cholernie szkoda:(
A500 1.3/2.05, 1.8MB SLOW, 5,25 Drive, FG24,
A500+ 2.04, AmigaOS 2.1/1.3, GVP HD8+ Series II 153MB, 1GB, CDRW, 1.5MB CHIP, 8MB FAST,
A600 1.3/2.05/3.1/3.5, ClassicWB68K, 2MB CHIP, 4MB FAST, 1,5MB SLOW, CF 4GB,
CDTV 2MB FAST,
CD32 + EUREKA COMMUNICATOR,
Avatar użytkownika
zeku
 
Posty: 290
Dołączył(a): 16 sty 2006, o 10:53
Lokalizacja: Siedlce
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: Workbench 3.1 PL HD

Postprzez DeathMieszko » 7 maja 2009, o 14:55

Odpaliłem tą partycję bez problemu na WinUAE 1.4.6 - emulacja w okienku 1024x768x32 (RTG Mode: windowed) trzeba tylko podmienić starą dh0:libs/picasso96/rtg.library na tą dostarczoną razem z emulatorem w tej wersji
kope lat minęło..
DeathMieszko
V.I.P.
 
Posty: 232
Dołączył(a): 14 kwi 2004, o 00:36
Lokalizacja: Małopolska
Punkty reputacji: 0
Dobra reputacjaZła reputacja

Re: Workbench 3.1 PL HD

Postprzez Anthrox » 1 paź 2009, o 16:44

Hmmmm, co obecnie trzeba zrobić, żeby picasso się odpalił?
Podmieniam stosowną bibliotekę i tryb RTG nie zaskakuje :(

Mowa o WinUAE 1.6.1

[edit]
Już wszystko jasne - dalej wystarczy bibliotekę podmienić, ale mój błąd tkwił w tym, że pamięci dla trybu RTG nie ustawiłem.
Już działa :D
Anthrox
Mistrz Mortal Kombat 2
 
Posty: 1244
Dołączył(a): 19 sie 2005, o 17:14
Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
Punkty reputacji: 1
Dobra reputacjaZła reputacja

Poprzednia strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości