Workbench 3.1 PL HD

Tu można pisać na tematy, które nie mieszczą się w ramach innych for, aczkolwiek muszą być w jakikolwiek sposób związane z Amigą.

Moderator: GTW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
amigafan
Posty: 694
Rejestracja: 1 cze 2004, o 15:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: amigafan »

W przypadku emulatorka udawanie 68060 spowoduje SPOWOLNIENIE emulacji a nie jej przyśpieszenie.
Najlepsze wyniki osiągnie się udając 030
Robię za darmowy amigowy help-line. Mam nadzieję, że zostanę doceniony. ;)
djcasey
Posty: 18
Rejestracja: 9 lut 2005, o 11:38

Post autor: djcasey »

Witam, Czy projekt będzie nadal rozwijany ?
Czy mógłby ktoś podać linki do podobnych projektów, z góry thx
pozdrawiam
Anthrox
Mistrz Mortal Kombat 2
Posty: 1247
Rejestracja: 19 sie 2005, o 17:14
Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
Kontakt:

Post autor: Anthrox »

Jedyny projekt jaki znam to:

Kod: Zaznacz cały

http://classicwb.abime.net/
Co do projektu DeathMieszka - projekt raczej death :mrgreen:, jedynie co jeszcze można zrobić to zaaktualizować oprogramowanie.
www.thecompany.pl -> zajrzyj, gdy emulator Amigi stanowi dla Ciebie czarną magię.
DeathMieszko
V.I.P.
Posty: 232
Rejestracja: 14 kwie 2004, o 00:36
Lokalizacja: Małopolska

Re:

Post autor: DeathMieszko »

Anthrox pisze:Co do projektu DeathMieszka - projekt raczej death :mrgreen:, jedynie co jeszcze można zrobić to zaaktualizować oprogramowanie.
Witam wszystkich,
tak projekt jest martwy, nie zajmuję się nim od bardzo dawna (nawet nie pamiętam)
właściwie nie zajmowałem się wogóle emulacją amigi przez cały ten czas i żeby było śmieszniej sam teraz mam problemy z ustawianiem nowych wersji WinUAE'a ponieważ pozapominałem wiele pojęć..

Ostatnio wróciłem aby trochę poemulować i pograć w niezapomniane i ulubione gierki z amisi lecz najpierw potrzebuję sobie co nieco przypomnieć

projekt ten nie jest i nie będzie już rozwijany (przeze mnie)

ot takie sprostowanie
trzymajcie się

będę tu czasami wpadał
kope lat minęło..
Awatar użytkownika
zeku
Posty: 292
Rejestracja: 16 sty 2006, o 10:53
Lokalizacja: Siedlce

Re: Workbench 3.1 PL HD

Post autor: zeku »

Panie świeć nad jego Duuuuszzzząąą(ŁŁŁŁ)... a tak w ogóle to cholernie szkoda:(
A500 1.3/2.05, 1.8MB SLOW, 5,25 Drive, FG24,
A500+ 2.04, AmigaOS 2.1/1.3, GVP HD8+ Series II 153MB, 1GB, CDRW, 1.5MB CHIP, 8MB FAST,
A600 1.3/2.05/3.1/3.5, ClassicWB68K, 2MB CHIP, 4MB FAST, 1,5MB SLOW, CF 4GB,
CDTV 2MB FAST,
CD32 + EUREKA COMMUNICATOR,
DeathMieszko
V.I.P.
Posty: 232
Rejestracja: 14 kwie 2004, o 00:36
Lokalizacja: Małopolska

Re: Workbench 3.1 PL HD

Post autor: DeathMieszko »

Odpaliłem tą partycję bez problemu na WinUAE 1.4.6 - emulacja w okienku 1024x768x32 (RTG Mode: windowed) trzeba tylko podmienić starą dh0:libs/picasso96/rtg.library na tą dostarczoną razem z emulatorem w tej wersji
kope lat minęło..
Anthrox
Mistrz Mortal Kombat 2
Posty: 1247
Rejestracja: 19 sie 2005, o 17:14
Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
Kontakt:

Re: Workbench 3.1 PL HD

Post autor: Anthrox »

Hmmmm, co obecnie trzeba zrobić, żeby picasso się odpalił?
Podmieniam stosowną bibliotekę i tryb RTG nie zaskakuje :(

Mowa o WinUAE 1.6.1

[edit]
Już wszystko jasne - dalej wystarczy bibliotekę podmienić, ale mój błąd tkwił w tym, że pamięci dla trybu RTG nie ustawiłem.
Już działa :D
www.thecompany.pl -> zajrzyj, gdy emulator Amigi stanowi dla Ciebie czarną magię.
ODPOWIEDZ