Amiga 600 CD HD Floopy - Projekt

Dyskusje i pytania o prawdziwą Amigę, a konkretnie o sprzęt.

Moderator: GTW

ODPOWIEDZ
Adrianq
Posty: 16
Rejestracja: 7 wrz 2005, o 17:50

Amiga 600 CD HD Floopy - Projekt

Post autor: Adrianq »

Siemka! Jestem nowy w Amigowym Świecie własciwie to ogólnie jestem nowy;D!

Mam pytanko :wink: :

Czy ten kick nadaje sie do A600 z Dyskiem wiekszym niz 40mb:

COMODORE - AMIGA
391388-01 037
C1992-v2-05 37-299
9242XDOO5

(tak pisze na kicku) wiem ze ma byc wersja 3.750 czy jakos tak ale naprawde nie umiem tego sprawdzac ..

Narazie lamersko ale naprawde mam zamiar zrobic super amige tak jakby Tuningowana dlatego prosze nie usuwajcie tematu .Bede tu dawał zdiecia itp
Awatar użytkownika
martini
Posty: 713
Rejestracja: 13 cze 2004, o 12:59
Lokalizacja: Szczawno Zdrój

Post autor: martini »

To jest niestety 37.299 czyli na obsługę twardziela nie masz co liczyć. A żeby Ami obsługiwała dyski powyżej 40 mb potrzebujesz 37.350.
Rom możesz kupić tutaj - http://www.efunzine.com/efnz.php?a=pro& ... a25f6f019e
No i witamy na forum!
Only Amiga makes it possible :wink: happy owner of A500!
Adrianq
Posty: 16
Rejestracja: 7 wrz 2005, o 17:50

Post autor: Adrianq »

Jejku ale tam drogo! Za tyle to ja kupiłem swoja Amisie! Ale mniejsza z tym:) . Dziekuje za bardzo miłe powitanie! I nawzajem! Myslałem, ze zostane zablokowany ale jednak mylilem sie!

Mam takie pytanko czy jest sens kupowania A1200 z cd i hd za 150zł?
Pytam sie bo i tak A1200 nie bedzie mi potrzebne :wink: . Chociaż kto wie ..

Chciałem sie jeszcze dowiedziec gdzie mozna taniej kupic Kicki kiedys na Allegro były za 10 zl wersje 3.1 do Amigi 1200 (mam nadzieje ze dobrze mowie) A z tego co słyszałem da sie je uruchomic za pomoca jakiegos programu tylko nie wiem jakiego :wink:
Dlatego jak ktos ma do sprzedanie wersje 37.350 za 10-15zł to chetnie kupie!

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Wirus
Moderator
Posty: 1777
Rejestracja: 24 gru 2003, o 14:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Wirus »