Strona 1 z 1
Pytania odnośnie A1200
: 6 paź 2008, o 12:25
autor: VeloN
Witam, poniewaz mam problemy z moja A500 a nie moge jej rozebrać poniewaz mam w pelni nie sprawne rece a od strony technicznej nie znam sie na niej, postanowilem kupic A1200 i teraz stąd moje pytania
- Czy A1200 jest mniej awaryjna niz A500 jezeli ma sie twardy dysk i system operacyjny?
- Czy A1200 jest bardziej wytrzymala jesli ja normalnie (tylko do gier) uzywam?
- Czy jezeli nie jestem w stanie rozebrać amigi ani nic przy niej robic to mi sie oplaca ja kupowac? czy sobie dac z nia spokoj?
prosze o pomoc
z gory bardzo dziekuje
: 6 paź 2008, o 14:11
autor: Shoonay
Cóż tu dużo mówić. A1200 + HD + trochu pamięci + WHDLoad i już nigdy więcej nie będziesz musiał tykać niczego poza joystickiem i myszką
No, i czasami klawiatura też się przyda.
: 7 paź 2008, o 10:13
autor: VeloN
ale nie ktore gry whdload te gotowe sa walniete:/ bo testowalem system i whdload na UAE
: 7 paź 2008, o 12:02
autor: Shoonay
Dokładnie tak, WHDLoad ma więcej problemów na WinUAE niż na prawdziwej A1200, pytanie tylko, czy w tym temacie mówimy w końcu o prawdziwej Ami czy emulowanej?
To nie gry są "walnięte", to WHDLoad nigdy nie miało być dla UAE, to prawie tak jakby emulować emulator na emulatorze (wiem że nie, porównanie takie
), skoro "natywnie" obrazy dyskietek chodzą świetnie.
Pomińmy już kwestię tego że niektóre gry nie działają na niektórych konfigach (głównie chodzi o akceleratory 040/060), ale właśnie WinUAE jest winne za większość problemów z WHDLoad (JIT).
Choć i tak te problemy najczęściej można rozwiązać odpowiednią konifguracją niektórych opcji, które są szczegółowo opisane w instrukcji WHDLoad.
: 7 paź 2008, o 18:23
autor: VeloN
NP Mortal Kombat 1
: 7 paź 2008, o 19:07
autor: Shoonay
Nooo. I?
Słucham, jaki problem?
Działa perfekcyjnie na mojej A1200 z Blizzem 030/50MHz 32MB na OS3.9BB2 z najnowszą betą WHDLoad + najnowszy SystemPatch, podobnie jak większość innych gier WHDLoad z puli prawie 2k.
Podaj jaki błąd Ci wyskakuje czy coś to może coś się da pomoc, po pustej wzmiance że "na przykład ta a ta gra" nawet wróżka Ci nie pomoże.
Właściwie to czytałeś mój poprzedni wywód, czy nadal zakładasz że skoro pod WinUAE nie chodzi to na prawdziwej Ami też nie ma prawa?
: 7 paź 2008, o 21:47
autor: VeloN
chodzic chodzi ale grac sie nie da postacie sie rozmazują są podwójne itp. a wiesz ja nigdy na żywca nie miałem 1200 wiec wiesz boje się że na 1200 bedzie podobnie i jescze np. Beast 3 nie ma bossa na koncu 1 planszy albo jak jest to jak sie go rozwali nie ma tej głowy wilka
i nie mozna przejsc dalej
: 7 paź 2008, o 21:57
autor: Shoonay
Zapewniam Cię że to "wina" WinUAE, choć pewno jakaś zmiana konfiguracji by to naprawiła. Próbowałeś włączyć/wyłączyć JIT (z poziomu UAE) lub CACHE (z poziomu WHD)?
Re: Pytania odnośnie A1200
: 6 kwie 2009, o 23:33
autor: VeloN
a gdzie mogę zdobyć fast 8MB do 1200? w miare tanio? co do konfingów w UAE probowalem wiele konfiguracji i nic a to cache w whdload to jak sie ustawia?
Re: Pytania odnośnie A1200
: 7 kwie 2009, o 07:35
autor: Shoonay
Cache ustawia sie wpisujac CACHE w ikone danej gry
Ale nie przejmuj sie tyle, jak juz bedziesz miec postawiony system i poinstalowane to i owo, w 95% przypadkow jedyne co bedziesz musiec zrobic zeby zagrac w gry WHDLoad to dwuklik na ikonie
Re: Pytania odnośnie A1200
: 7 kwie 2009, o 18:16
autor: olesio
VeloN: a jakie miałeś problemy w "Mortal Kombat 1" pod WinUAE i
jakim WHDLoad? Bo ja sprawdziłem przygotowany przez siebie hdf
z jeszcze starą wersją WHDLoad 16.1 i bardzo starą wersją WinUAE,
bo Kaillerą 0.9 z chyba 2002 roku i nie widze błędów w obrazie, no
i fakt że pod WinUAE nieraz są problemy. Na przykład ja z "Another
World" miałem problemy, bo obraz w intro migotał, ale pod wersją
WinUAE 1.1 już tego problemu nie było, a używam starszych wersji
emulatora ze względu na słabszy komputer pochodzący z 2004 roku.
Re: Pytania odnośnie A1200
: 7 kwie 2009, o 23:54
autor: VeloN
ale ty mowisz o obrazach ADF czy o grach WHDLOAD? bo to ADF uae jest świetny nie powiem
Re: Pytania odnośnie A1200
: 8 kwie 2009, o 18:20
autor: olesio
Ja głównie korzystam z gier zainstlowanych na dysku twardym, a tym
bardziej ma to sens w przypadku emulatora do gry online Kaillera gdzie
w przypadku długotrwałego wczytywania z obrazów adf mogła by zdarzyć
się desynchronizacja czyli każdy gracz widział by u siebie co innego, tak
więc miałem na myśli plikopartycję hdf, ewentualnie grę z HD, który jest
podmontowany jako katalog, ale pod Kaillerą należy używac raczej HDFów.