megablast
Moderator: GTW
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 lip 2004, o 21:42
megablast
Witam mam problem zwiazany z gra megablast. Nie moge jej odpowiednio skonfigurowac zeby mi chodzila wlasciwie. Problem polega na tym ze caly czas chodzi mi powoli. Podnosilem szybkosc gry w konfiguracji ale to nic nie zmienialo w czasie grania. Obecnie uzywam kick roma 13 ale dysponuje 31 do emulacji uzywam winuae 0827. Z gory dziekuje za pomoc
- Drakkar
- Posty: 36
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 00:19
- Lokalizacja: Wejherowo
Re: megablast
Byc moze masz slabszy sprzet, sprobuj sciagnac starsza wersje WinUAE, ja mam 0.8.22 release 4 i dziala dobrze.
Choc mozliwe, ze masz zle skonfigurowany emulator.
W zakladce RAM ustaw Chip na 1 MB, reszta wylaczona.
Uzyj KickROM'u w wersji 1.3
W zakladce CPU - CPU Type: 68000 + ptaszek przy "More Compatible"
CPU Speed: Match A500 Speed, reszta wylaczona
W zakladce Display - jesli gra gra bedzie zarywala to przesun suwak
Refresh w prawo
Nie wlaczaj OpenGL!!!
W zakladce Misc - zaznaczone mozesz miec tylko Show GUI on start up,
nie wlaczaj Show LED's bo bedzie zwalniac
W zakladce Chipset - Full ECS + ptaszek przy "Fast Copper" i "Sprites and
Sprites vs Playfield"
W zakladce Sound - Sound Emulation: "Enabled" (Enabled, 100% accurate
żre dodatkowa pamiec, a i tak nie ma duzej roznicy)
ptaszki przy "Use primary DirectSound Buffer,
Interpolation: "Disabled"
PS. Konfiguracje ta opieram na WinUAE w wersji 0.8.22 r4.
Choc mozliwe, ze masz zle skonfigurowany emulator.
W zakladce RAM ustaw Chip na 1 MB, reszta wylaczona.
Uzyj KickROM'u w wersji 1.3
W zakladce CPU - CPU Type: 68000 + ptaszek przy "More Compatible"
CPU Speed: Match A500 Speed, reszta wylaczona
W zakladce Display - jesli gra gra bedzie zarywala to przesun suwak
Refresh w prawo
Nie wlaczaj OpenGL!!!
W zakladce Misc - zaznaczone mozesz miec tylko Show GUI on start up,
nie wlaczaj Show LED's bo bedzie zwalniac
W zakladce Chipset - Full ECS + ptaszek przy "Fast Copper" i "Sprites and
Sprites vs Playfield"
W zakladce Sound - Sound Emulation: "Enabled" (Enabled, 100% accurate
żre dodatkowa pamiec, a i tak nie ma duzej roznicy)
ptaszki przy "Use primary DirectSound Buffer,
Interpolation: "Disabled"
PS. Konfiguracje ta opieram na WinUAE w wersji 0.8.22 r4.
Heavy Metal Is The Law