Nowa gra na Amigę grupy RNS

Forum, gdzie możesz pisać o problemach ścisle związanych z grą - solucje, porady, klawiszologie itp. Na tym forum _nie piszemy_ o problemach z uruchamianiem gier.

Moderator: GTW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shoonay
Posty: 824
Rejestracja: 1 mar 2004, o 03:29
Kontakt:

Nowa gra na Amigę grupy RNS

Post autor: Shoonay »

Będzie to kolorowy remake tego dla klasycznych Amigi ECS/AGA, i wyglądać będzie tak.

Obrazek

--- concept art ---
Obrazek

--- kolejne wersje grafiki ---
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

To mówiłem ja, Shoon z RNS :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 24 maja 2011, o 21:12 przez Shoonay, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Blod
Administrator
Posty: 1089
Rejestracja: 24 kwie 2003, o 13:49
Lokalizacja: Stolica

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Post autor: Blod »

Ale fajnie wygląda! Chętnie bym zagrał :-)
|||||||||||||||||>--- [90%]
Awatar użytkownika
Shoonay
Posty: 824
Rejestracja: 1 mar 2004, o 03:29
Kontakt:

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Post autor: Shoonay »

Dzięki, już wkrótce ;)

Dodałem parę screenów do pierwszego posta i z wrodzoną skromnością przedstawiam wywiad z ojcami-założycielami grupy RNS ;)
http://www.amigapd.com/interview-krzysz ... matys.html
Awatar użytkownika
Shoonay
Posty: 824
Rejestracja: 1 mar 2004, o 03:29
Kontakt:

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Post autor: Shoonay »

Awatar użytkownika
OSH
Posty: 291
Rejestracja: 12 maja 2006, o 11:11

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Post autor: OSH »

Wygląda fajnie. Ja się tylko zastanawiam, czemu ludzie biorą się za robienie remake'ów zręcznościówek, zamiast wziąć się za robienie remake'ów ambitniejszych gier, jakichś strategii albo symulacji czy rozbudowanych RPG?
A1200 E/BOX Tower, Apollo 1240/25 MHz 34 MB RAM, HDD 20 GB; LG10x30x40, A1200 E1230/40 18 MB RAM, CD-32+SX-1 10 MB RAM, A500, CDTV, A600, C64, C64+1541-II:), C-64G
Awatar użytkownika
Shoonay
Posty: 824
Rejestracja: 1 mar 2004, o 03:29
Kontakt:

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Post autor: Shoonay »

Robert zamierza się zabrać za remake Dune 2, patrz PPA.
Awatar użytkownika
OSH
Posty: 291
Rejestracja: 12 maja 2006, o 11:11

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Post autor: OSH »

Jedna jaskółka wiosny nie czyni...remake Frontiera też jest, nawet OpenSource, zastanawiam się, czemu nikt tego dotąd nie skompilował na Ami?
A1200 E/BOX Tower, Apollo 1240/25 MHz 34 MB RAM, HDD 20 GB; LG10x30x40, A1200 E1230/40 18 MB RAM, CD-32+SX-1 10 MB RAM, A500, CDTV, A600, C64, C64+1541-II:), C-64G
Awatar użytkownika
Shoonay
Posty: 824
Rejestracja: 1 mar 2004, o 03:29
Kontakt:

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Post autor: Shoonay »

1. brak czasu (programista to tylko człowiek)
2. brak sensu (skoro już jest wersja na Ami to po co robić kolejną wersję z 3 zmianami dla wszystkich 2 ludzi którzy się tym zainteresują)
3. brak narzędzi (dla 68k nie ma takich kitów developerskich jak dla Win/Linucha = pisanie gry od podstaw = patrz pkt. 1)
4. brak mocy (patrz pkt 3, nawet 060 sobie nie poradzi z projektami OpenSource , a jeśli ma pisać wszystko od nowa, to patrz pkt. 1, a jeśli chcesz w to grać na WinUAE to masz natywny port dla win).
Awatar użytkownika
OSH
Posty: 291
Rejestracja: 12 maja 2006, o 11:11

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Post autor: OSH »

Shoonay pisze:1. brak czasu (programista to tylko człowiek)
To prawda, z tym się zgadzam.
Shoonay pisze:2. brak sensu (skoro już jest wersja na Ami to po co robić kolejną wersję z 3 zmianami dla wszystkich 2 ludzi którzy się tym zainteresują)
Z tym się absolutnie nie zgadzam. Skoro uważasz, że to są tylko 3 zmiany, to obejrzyj sobie to:
http://www.youtube.com/watch?v=1aVf-8qVdsg
Shoonay pisze:3. brak narzędzi (dla 68k nie ma takich kitów developerskich jak dla Win/Linucha = pisanie gry od podstaw = patrz pkt. 1)
4. brak mocy (patrz pkt 3, nawet 060 sobie nie poradzi z projektami OpenSource , a jeśli ma pisać wszystko od nowa, to patrz pkt. 1, a jeśli chcesz w to grać na WinUAE to masz natywny port dla win).
Tu chodzi tylko o kompilację, ale tego 68k nie uciągnie, Prędzej mocny PPC i karta GFX.
A1200 E/BOX Tower, Apollo 1240/25 MHz 34 MB RAM, HDD 20 GB; LG10x30x40, A1200 E1230/40 18 MB RAM, CD-32+SX-1 10 MB RAM, A500, CDTV, A600, C64, C64+1541-II:), C-64G
Awatar użytkownika
Shoonay
Posty: 824
Rejestracja: 1 mar 2004, o 03:29
Kontakt:

Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS

Post autor: Shoonay »

OSH pisze:[...] obejrzyj sobie to [...]
Nie dzięki :)
Nie jestem zainteresowany grą, przykro mi, ktoś nie ma do tej gry tak nostalgicznego podejścia jak Ty, ktoś kto jej nie lubi to nie widzi sensu w tym cokolwiek by było pokazane na filmiku.
Zresztą nie mówiłem tu o żadnej konkretnej grze tylko uogólniłem bezczelnie.
Popatrz na to z innej strony - kupiłbyś windows 7 mając XP? Przecież oba robią dokładnie to samo, prawda? ;)
OSH pisze:Tu chodzi tylko o kompilację [...]
Nie uważasz że jeśliby chodziło tylko o kompilację ktoś już by to dawno zrobił? ;)
Spytaj rzookola na PPA, parę rzeczy już dla MorphOSa przekompilował i po drodze trochę linijek kodu był zmuszony pozmieniać bo różnice w narzędziach deweloperskich są.
ODPOWIEDZ