SKARBNIK

Forum, gdzie możesz pisać o problemach ścisle związanych z grą - solucje, porady, klawiszologie itp. Na tym forum _nie piszemy_ o problemach z uruchamianiem gier.

Moderator: GTW

ODPOWIEDZ
lolek
Posty: 1
Rejestracja: 4 lis 2007, o 18:55

SKARBNIK

Post autor: lolek »

Mam pewien problem w grze skarbnik, w której jest się uwięzionym w kopalni. Dochodzę do pewnego momentu gdzie włącza się komputer i trzeba podać hasło. przy każdym złym podaniu hasła ubywa życia, jak już sie prawie zdycha to pojawia sie napis że hasło jest w instrukcji.
Czy ktoś zna to hasło albo wie jak ominąć ten moment ?
Awatar użytkownika
MacGregor
Posty: 40
Rejestracja: 30 kwie 2005, o 10:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: MacGregor »

To jaki kod należy wpisać zależy od tego, jakiego bohatera wybrałeś na początku gry.
"Zmiany są nieodzowne"

Amiga 600 | ROM 37.350 | 2 MB RAM | HD CompactFlash 128 MB
WinUAE 0.8.27 PL
Awatar użytkownika
aMifan_t13
Posty: 116
Rejestracja: 3 sty 2006, o 19:55
Lokalizacja: z kątowni

Post autor: aMifan_t13 »

Gierka była bardzo klimatyczna. I ten napis zamiast game over "Koniec przygody". Muzyka też była niezła. Ma ktoś może tego modulaska?
"Ci, którzy się boją, umierają codziennie. Ci, którzy się nie boją, umierają tylko raz."

Giovanni Falcone, włoski sędzia śledczy, poległy w walce z mafią.
olesio
Posty: 757
Rejestracja: 26 gru 2003, o 20:57
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: olesio »

Chwila sprawdzenia ExoticRipperem i później NoiseConverter dzięki któremu wszystkie
utwory muzyczne z gry są na: http://pac.pl/~oles/skarbnik_music.rar - Kombinowałem
też aby gra się szybciej ładowała i stworzyłem do tego celu plikopartycje hdf z grą,
którą w wersji dyskietkowej pobrałem z planetemu. Niestety zarówno przy grze z
dyskietek, jak i plikopartycji, nie można zasave'ować stanu gry. W wersji dyskietkowej
"wkładam" czystą dyskietke do DF0:, gra niby coś czyta z DF0: po czym wywala error
o braku możliwości zapisu do DF0: i pokazuje ekran Workbencha, natomiast przy
próbie zapisu gry w wersji z twardego dysku, którą stworzyłem gra się kompletnie
zawiesza :( I stąd moje pytanie czy dyskietka na zapis gry ma mieć jakąś szczególną
nazwę lub zawartość? Dodam, że porobiłem odpowiednie assigny dzięki czemu można
w ogóle grać z hd, ale jedyne czego się nie da robić to zapisywać, a grając z twardego
dysku odpada opcja Save State i Load State. Może ktoś wie jak poprawnie zapisać?
Pozdrawiam: olesio

"Cel uświęca środki"
Awatar użytkownika
aMifan_t13
Posty: 116
Rejestracja: 3 sty 2006, o 19:55
Lokalizacja: z kątowni

Post autor: aMifan_t13 »

koniec gry.mod to jest to :) Koniec przygody :cry:
"Ci, którzy się boją, umierają codziennie. Ci, którzy się nie boją, umierają tylko raz."

Giovanni Falcone, włoski sędzia śledczy, poległy w walce z mafią.
Awatar użytkownika
MacGregor
Posty: 40
Rejestracja: 30 kwie 2005, o 10:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: MacGregor »

Sprawdziłem na oryginalej kopii i bez problemu można zapisać stan gry. Zapisywałem na pustej dyskietce, formatowanej pod Workbenchem. Widocznie z tą wersją z planetemu jest coś nie tak.
"Zmiany są nieodzowne"

Amiga 600 | ROM 37.350 | 2 MB RAM | HD CompactFlash 128 MB
WinUAE 0.8.27 PL
Pootas
Posty: 22
Rejestracja: 29 mar 2006, o 17:32
Lokalizacja: Piastów

Re: SKARBNIK

Post autor: Pootas »

Temat jest stary,ale jak ktoś będzie szukał solucji to mu się może przydać.Pełna solucja jest w:
TOP SECRET NUMER 7 Z ROKU 1994
A do pobrania jest on tutaj:
http://retroreaders.makii.pl/dload.php? ... gory&id=96
Może się przydać:)
Pootas
Posty: 22
Rejestracja: 29 mar 2006, o 17:32
Lokalizacja: Piastów

Re: SKARBNIK

Post autor: Pootas »

No i przelazłem prawie całą,niestety na końcu jest zabezpieczenie.Trzeba zadzwonić dzwonkiem alarmowym w specjalny sposób,który jest podany w instrukcji.Ktoś ją może posiada?
ODPOWIEDZ