Ambermoon - mala zacinka
Moderator: GTW
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 23 lut 2004, o 12:33
- Kontakt:
Ambermoon - mala zacinka
mam solucje... lecz niestety niepelna
doszedlem do pewnego momentu...zdawkowo opisanego w solucji i nie wiem co dalej...???????
Prosze o podpowiedz... jak przejsc Burnville Tunel..... - stoje przed drzwiami.... do ktorych jak to bywa potrzebe klucza.A takowego nie mam ...Gdzie znalezc ten chol... klucz
PROSZE O POMOC
doszedlem do pewnego momentu...zdawkowo opisanego w solucji i nie wiem co dalej...???????
Prosze o podpowiedz... jak przejsc Burnville Tunel..... - stoje przed drzwiami.... do ktorych jak to bywa potrzebe klucza.A takowego nie mam ...Gdzie znalezc ten chol... klucz
PROSZE O POMOC
- synworet
- Posty: 69
- Rejestracja: 28 wrz 2004, o 13:53
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
może pomoge...
witaj
ja też właśnie gram w tą giere, jestem już dużo dalej i bez solucji. Z tego co pamiętam to jest on chyba w chatce złodziei na pierwszym piętrze w kominku. Nie jestem tego na 100% pewny. Sprawdź i daj znać czy znalazłeś.
ja też właśnie gram w tą giere, jestem już dużo dalej i bez solucji. Z tego co pamiętam to jest on chyba w chatce złodziei na pierwszym piętrze w kominku. Nie jestem tego na 100% pewny. Sprawdź i daj znać czy znalazłeś.
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 23 lut 2004, o 12:33
- Kontakt:
- synworet
- Posty: 69
- Rejestracja: 28 wrz 2004, o 13:53
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 23 lut 2004, o 12:33
- Kontakt:
- DSX
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 paź 2004, o 22:34
kaz pisze:Mam ten sam problem... nie wiem jak otworzyć te drzwi, a aczynać od początku mie się nie chce... pomóżcie
Kryjówka bandytów
Wpierw wejdź na piętro, znajdziesz tam przydatne przedmioty, w skrzyniach i za kominkiem. Wśród nich natrafisz na dwie z czterech złotych podków. Potem naciśnij przycisk w kominku na parterze, a wejście do piwnicy stanie otworem. Trzecia podkowa jest pod schodami do piwnicy.
Użyj teleporterów zgodnie z informacjami z notatki. Znajdziesz w końcu czwartą podkowę i kilka innych, ciekawych przedmiotów. Porozmawiaj z przywódcą bandy i zawrzyj z nim rozejm. Wręczy Ci pismo dla burmistrza Spannenburga.
tak, czytałem już tą solucje, ale nic w kryjówce bandytów nie ma czym mógłbym otworzyć te drzwi... na 100% nie ma w skrzyniach (na dole i na górze), być moze było coś w kominku na górze, ale teraz nie moge już go "otworzyć" żeby zobaczyć, więc może nie wziąłem go za pierwszym razem i się skasowało... ale takie przypadki nie powinny mieć miesca, bo przekreśla całą rozgrywke...
- synworet
- Posty: 69
- Rejestracja: 28 wrz 2004, o 13:53
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 23 lut 2004, o 12:33
- Kontakt:
ja gram od poczatku do kryjowki bandytow doszedlem i...
na 100% nie bylo tam zadnego "napompowanego" na zielono klucza...nigdzie
jak widze nie jeden mam ten sam problem....
gram w wersje anglojezyczna...moze ta wersja jest troszke niedorobiona?
jak dojde do tego samego momentu i nie znajde tego @#$@ klucza to siem wsciekne
na 100% nie bylo tam zadnego "napompowanego" na zielono klucza...nigdzie
jak widze nie jeden mam ten sam problem....
gram w wersje anglojezyczna...moze ta wersja jest troszke niedorobiona?
jak dojde do tego samego momentu i nie znajde tego @#$@ klucza to siem wsciekne
słuchajcie, zorientowałem się, że nie zabiłem jeszcze Madman'a w piwnicy Domu Uzdrowień. Może on ma ten klucz?? Tylko, że strasznie trudny jest, praktycznie nie do zabicia. Jedyną reakcją jest gdy mu się pokaze pół amuletu, który był w skrzyni w pomieszczeniu obok... czy to on am ten klucz?? ajeśli tak to jak go zabić??
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 23 lut 2004, o 12:33
- Kontakt: