Ambermoon - mala zacinka

Forum, gdzie możesz pisać o problemach ścisle związanych z grą - solucje, porady, klawiszologie itp. Na tym forum _nie piszemy_ o problemach z uruchamianiem gier.

Moderator: GTW

mangelus
Posty: 62
Rejestracja: 23 lut 2004, o 12:33
Kontakt:

Ambermoon - mala zacinka

Post autor: mangelus »

mam solucje... lecz niestety niepelna :evil:
doszedlem do pewnego momentu...zdawkowo opisanego w solucji i nie wiem co dalej...??????? :(

Prosze o podpowiedz... jak przejsc Burnville Tunel..... - stoje przed drzwiami.... do ktorych jak to bywa potrzebe klucza.A takowego nie mam :( ...Gdzie znalezc ten chol... klucz :D
PROSZE O POMOC :)
Awatar użytkownika
synworet
Posty: 69
Rejestracja: 28 wrz 2004, o 13:53
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

może pomoge...

Post autor: synworet »

witaj
ja też właśnie gram w tą giere, jestem już dużo dalej i bez solucji. Z tego co pamiętam to jest on chyba w chatce złodziei na pierwszym piętrze w kominku. Nie jestem tego na 100% pewny. Sprawdź i daj znać czy znalazłeś.
mangelus
Posty: 62
Rejestracja: 23 lut 2004, o 12:33
Kontakt:

Post autor: mangelus »

dzieki napewno sprawdze :D
bez solucji..hmmmm podziwiam :twisted:
Awatar użytkownika
synworet
Posty: 69
Rejestracja: 28 wrz 2004, o 13:53
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: synworet »

niestety gra jest trudna i chyba się nie obejdzie bez małej pomocy:)
mangelus
Posty: 62
Rejestracja: 23 lut 2004, o 12:33
Kontakt:

Post autor: mangelus »

apropo pomocy - przeszukalem chyba juz wszystko... i nic...żadnego najmniejszego klucza :(
teraz gram od poczatku moze cos przeoczylem ?
aby napewno tenze nieszczesny klucz bylby ulokowany w kryjowce bandziorow?... przetrzasnalem cala i nic :(
kaz

Post autor: kaz »

Mam ten sam problem... nie wiem jak otworzyć te drzwi, a aczynać od początku mie się nie chce... pomóżcie
Awatar użytkownika
DSX
Posty: 4
Rejestracja: 2 paź 2004, o 22:34

Post autor: DSX »

kaz pisze:Mam ten sam problem... nie wiem jak otworzyć te drzwi, a aczynać od początku mie się nie chce... pomóżcie


Kryjówka bandytów
Wpierw wejdź na piętro, znajdziesz tam przydatne przedmioty, w skrzyniach i za kominkiem. Wśród nich natrafisz na dwie z czterech złotych podków. Potem naciśnij przycisk w kominku na parterze, a wejście do piwnicy stanie otworem. Trzecia podkowa jest pod schodami do piwnicy.
Użyj teleporterów zgodnie z informacjami z notatki. Znajdziesz w końcu czwartą podkowę i kilka innych, ciekawych przedmiotów. Porozmawiaj z przywódcą bandy i zawrzyj z nim rozejm. Wręczy Ci pismo dla burmistrza Spannenburga.

kaz

Post autor: kaz »

tak, czytałem już tą solucje, ale nic w kryjówce bandytów nie ma czym mógłbym otworzyć te drzwi... na 100% nie ma w skrzyniach (na dole i na górze), być moze było coś w kominku na górze, ale teraz nie moge już go "otworzyć" żeby zobaczyć, więc może nie wziąłem go za pierwszym razem i się skasowało... ale takie przypadki nie powinny mieć miesca, bo przekreśla całą rozgrywke...
Awatar użytkownika
synworet
Posty: 69
Rejestracja: 28 wrz 2004, o 13:53
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: synworet »

Widzisz ja grając w ambermoona znalazłem ten klucz jakoś tak przypadkowo. Sprawdze i ci powiem. Zaczne od poczatku. Klucz jest koloru zielonego i wygląda jakby był napompowany :)
kaz

Post autor: kaz »

kurcze, nigdzie takiego klucza nie widziałem... tylko żeby nie zaczynać od początku...
mangelus
Posty: 62
Rejestracja: 23 lut 2004, o 12:33
Kontakt:

Post autor: mangelus »

ja gram od poczatku do kryjowki bandytow doszedlem i...
na 100% nie bylo tam zadnego "napompowanego" :P na zielono klucza...nigdzie
jak widze nie jeden mam ten sam problem....
gram w wersje anglojezyczna...moze ta wersja jest troszke niedorobiona?
jak dojde do tego samego momentu i nie znajde tego @#$@ klucza to siem wsciekne :twisted:
kaz

Post autor: kaz »

też jestem na 100% pewny, że tam nie ma żadnego takiego klucza 9sprawdziłem, grając od początku do tego fragmentu). A wersja jest dobra, bo raz kilka lat temu prawie przeszedłem tą gre, więc... ten klucz musi gdzieś być!!!
kaz

Post autor: kaz »

słuchajcie, zorientowałem się, że nie zabiłem jeszcze Madman'a w piwnicy Domu Uzdrowień. Może on ma ten klucz?? Tylko, że strasznie trudny jest, praktycznie nie do zabicia. Jedyną reakcją jest gdy mu się pokaze pół amuletu, który był w skrzyni w pomieszczeniu obok... czy to on am ten klucz?? ajeśli tak to jak go zabić??
kaz

Post autor: kaz »

mam... klucz daje Sandra w Domu uzdrowień, gdy porozmawiasz z nią o jej córce która właśnie jest w Burnvail. Klucz jest złoty.
mangelus
Posty: 62
Rejestracja: 23 lut 2004, o 12:33
Kontakt:

Post autor: mangelus »

kaz: to ten klucz ????????? niemozliwe...az musze to sprawdzic.... :D
a madmana jeszcze nie zabilem :P..nie wiem czy to wogole jest mozliwe
ODPOWIEDZ