Błąd w Cannon Fodder
Moderator: GTW
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 4 kwie 2004, o 06:29
- Lokalizacja: Bytom
Błąd w Cannon Fodder
Gdy uruchamiam grę z początku wszystko jest normalenie...leci demko grupy, która scrackowała grę, później startuje intro...po tym jak wyświetli sie kwiatek gra się resetuje..gdy próbowałem minąć intro(chociaż bardzo tego nie chciałem:( ) muzyka wycisza się, później jakiś dźwięk, migotatnie obrazu i znowu reset
POMOCY...TIA
POMOCY...TIA
- norbi
- Moderator
- Posty: 2017
- Rejestracja: 2 lip 2003, o 15:36
- Lokalizacja: Dolny Slask
- Kontakt:
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 4 kwie 2004, o 06:29
- Lokalizacja: Bytom
- Wirus
- Moderator
- Posty: 1777
- Rejestracja: 24 gru 2003, o 14:23
- Lokalizacja: Łódź
norbi akurat siedzi na prawdziwej amidze i nie bawi sie w emulacje amigi. Zarzuc ta konfiguracje
http://republika.pl/gryamiga/Default.UAE
tylko zmien sciezke do kicka 3.0 albo 3.1
ewentualnie zarzuc ta wersje gry
http://republika.pl/gryamiga/Cannon.rar
u mnie dziala no problemos
PS. mówimy oczywiscie o nanowszej wersji winuae 0.8.25
http://republika.pl/gryamiga/Default.UAE
tylko zmien sciezke do kicka 3.0 albo 3.1
ewentualnie zarzuc ta wersje gry
http://republika.pl/gryamiga/Cannon.rar
u mnie dziala no problemos
PS. mówimy oczywiscie o nanowszej wersji winuae 0.8.25
- norbi
- Moderator
- Posty: 2017
- Rejestracja: 2 lip 2003, o 15:36
- Lokalizacja: Dolny Slask
- Kontakt:
Dzieki Wirus za wyreczenie
Ranger_from_dark_forest prawdopodobnie nie zna sie na Amigach i nie probowal innych konfiguracji emulatora.
Teraz trudno jest znalezc uzytkownikow komputerow (windows), aby mieli tyle pomyslowosci w rozwiazywaniu problemow jak Ci ktorzy zaczynali przygode z komputerami od ZXSpectrum, Atari i C64.
Ranger_from_dark_forest prawdopodobnie nie zna sie na Amigach i nie probowal innych konfiguracji emulatora.
Teraz trudno jest znalezc uzytkownikow komputerow (windows), aby mieli tyle pomyslowosci w rozwiazywaniu problemow jak Ci ktorzy zaczynali przygode z komputerami od ZXSpectrum, Atari i C64.
- Wirus
- Moderator
- Posty: 1777
- Rejestracja: 24 gru 2003, o 14:23
- Lokalizacja: Łódź
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 4 kwie 2004, o 06:29
- Lokalizacja: Bytom
Fakt...może nie znam się tak na C64 z Amidze tak jak ty, ale miałem oba te "cuda"norbi pisze:Ranger_from_dark_forest prawdopodobnie nie zna sie na Amigach i nie probowal innych konfiguracji emulatora.
Teraz trudno jest znalezc uzytkownikow komputerow (windows), aby mieli tyle pomyslowosci w rozwiazywaniu problemow jak Ci ktorzy zaczynali przygode z komputerami od ZXSpectrum, Atari i C64.
Nom...ile czasu spędziłem przy tych grach... szkoda że wtedy byłem 'berbeciem' może poznałbym C64 lepiej ?Wirus pisze: ano co prawda to prawda, ale mimo to, dzisiejsze pecety nie daja tyle "zabawy" co atari, amiga itp. To byly wspaniale czasy Montezuma's revenge, boulder dash, moon patrol.
no ale z Amigą nie wszystko stracone gdzieś leży w piwnicy, ale strzeliła pamięć
- Blod
- Administrator
- Posty: 1089
- Rejestracja: 24 kwie 2003, o 13:49
- Lokalizacja: Stolica
To ja jeszcze dodam od siebie, że wersja zamieszczona na stronie działa poprawnie w WinUAE 0.8.21r4 przy konfiguracji ecs13. To samo można zresztą przeczytać na stronie http://emulacja.net/game_info.php?game_id=28
|||||||||||||||||>--- [90%]
-
- V.I.P.
- Posty: 232
- Rejestracja: 14 kwie 2004, o 00:36
- Lokalizacja: Małopolska
tak sie sklada ze ostatnio odpowiadalem na pytania odnosnie emulacji cf na innym forum wiec tylko wkleję:
oto prawidlowy konfig (jakby ktos chcial):
CPU - 68000, A500 speed, more compatible
RAM - 1MB Chip
ROM - 1.3
Chipset - ECS Agnus
FDD - najlepiej zaemulowac 3 stacje i powkladac dyski przed odpaleniem
Save State - najlepiej robic wtedy kiedy mozna bylo rzeczywiscie zapisac czyli na planszy z rekrutami po kazdej misji
[zapis stanu]
dobra, zakladam ze uzywasz wersje 0.8.25 winuae'a, po zakonczeniu kazdej misji jak pokazana jest plansza z rekrutami wciskasz f12 i przechodzisz na zakladke [priority and state files], klikasz na [save state] i zapisujesz "stan gry" pod wymyslona nazwa pliku (rob tak co misje - jak to save'y )
[odczyt stanu]
aby odczytac "stan gry" np. na drugi dzien i kontynuowac gre w cf zaladuj identyczny konfig z ktorym odpalasz zawsze gre (nie odpalaj tylko zaladuj/ustaw), teraz na zakladce [priority and save states klikasz na [load state] aby zaladowac swoj plik ze "stanem gry" i odpalasz emulator na samym dole [OK]
oto prawidlowy konfig (jakby ktos chcial):
CPU - 68000, A500 speed, more compatible
RAM - 1MB Chip
ROM - 1.3
Chipset - ECS Agnus
FDD - najlepiej zaemulowac 3 stacje i powkladac dyski przed odpaleniem
Save State - najlepiej robic wtedy kiedy mozna bylo rzeczywiscie zapisac czyli na planszy z rekrutami po kazdej misji
[zapis stanu]
dobra, zakladam ze uzywasz wersje 0.8.25 winuae'a, po zakonczeniu kazdej misji jak pokazana jest plansza z rekrutami wciskasz f12 i przechodzisz na zakladke [priority and state files], klikasz na [save state] i zapisujesz "stan gry" pod wymyslona nazwa pliku (rob tak co misje - jak to save'y )
[odczyt stanu]
aby odczytac "stan gry" np. na drugi dzien i kontynuowac gre w cf zaladuj identyczny konfig z ktorym odpalasz zawsze gre (nie odpalaj tylko zaladuj/ustaw), teraz na zakladce [priority and save states klikasz na [load state] aby zaladowac swoj plik ze "stanem gry" i odpalasz emulator na samym dole [OK]