Strona 2 z 2

: 14 mar 2007, o 18:47
autor: Borias
Gra obsługuje dwie stacje, ale bez żadnego przyspieszania, a to jest jedyny config, na którym u mnie rusza Mega-lo-mania.

Obrazek

: 19 mar 2007, o 10:26
autor: rusek
Rozwiązałem ten problem u siebie tak:
Zrobiłem nową konfigurację na CPU 68020, full ESC, 2mb Chip i 8mb Fast.
Zrobiłem sobie pusty dysk i zainstalowałem na niego Workbencha 3.1 (wymaga kickstarta 3.0). Do tego dodałem pliki kickstarts w devs i installera do C:. Potem zainstalowałem WHDLoad (najnowszy) i już Mega-Lo-Mania śmiga aż miło.
Pozdrawiam

EDIT: Zresztą na Amiga In Box też działa bez problemu.

: 20 mar 2007, o 22:39
autor: mivi
Zaraz wypróbuje u siebie :)

: 3 lip 2007, o 00:28
autor: Slesz
Dopisuję do tego wątku, żeby wszystko w jednym miejscu było.
Próbowałem niedawno uruchomić i pograć w tą wspaniałą gierkę, napotkałem jednak kilka problemów.

1. Podczas trwania intro pierwsze załadowanie z dyskietki i gra się zawiesza mieląc dyskietkę (na on screen led widać jak ją świdruje od 0-56 w kółko i nic nie robi) albo wywala z czerwonym ekranem "Software Failure"

2. Gdy ominę intro i gra sie załaduje, to gra z włączonym głosem "speech" jest praktycznie niemożliwa. O ile podczas samej gry w większości te głosy działają (czasami lekko spóźnione), o tyle po przejściu misji gra się bardzo często zawiesza. Po wyłączeniu tej opcji gra działa bez zarzutu.

Wniosek: pliki adf mają błędy, próbowałem innych z planetemu, które także posiadały jakieś błędy. Ściągałem je wielokrotnie stąd i z planetemu (to w zasadzie te same adfy, ale podczas transferu mogły nastąpić jakieś błędy lub podczas pakowania), ale w obu przypadkach to samo. W związku z tym bardzo bym prosił - jeżeli ktoś posiada w pełni sprawne adfy tej gry, to byłbym wdzięczny za udostępnienie ich.