Witam
Gram w tą grę , miałem ja jeszcze jak miałem amige. I mam pytania:
1. Czy da sie wchodzić do klas, pokoi.
2.Czemu nie ze wszystkimi sie da rozmawiać.
3. Może mi ktoś powiedzieć gdzie mogę spotkać chłopaka któremu mam dać kartkę, od chłopca któremu za info. coś dałem.
Pozdrawiam
Pechowy Prezent
Moderator: GTW
- BadMojo
- Posty: 986
- Rejestracja: 17 lis 2003, o 22:27
- Lokalizacja: Łódź
- Shoonay
- Posty: 824
- Rejestracja: 1 mar 2004, o 03:29
- Kontakt:
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 3 sie 2008, o 09:06
-
- Posty: 757
- Rejestracja: 26 gru 2003, o 20:57
- Lokalizacja: Szczecin
Konkretnie to solucja jest w wydaniu dostępnym pod adresem:
http://retroreaders.pl/phpBB2/dload.php ... ile&id=334 na
stronie 24. A plik podejrzysz przy pomocy programu DJView.
http://retroreaders.pl/phpBB2/dload.php ... ile&id=334 na
stronie 24. A plik podejrzysz przy pomocy programu DJView.
Pozdrawiam: olesio
"Cel uświęca środki"
"Cel uświęca środki"
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 12 sie 2005, o 15:16
- Lokalizacja: wlkp
Re: Pechowy Prezent
Alternatywnie, z Gamblera:
PECHOWY PREZENT (AMIGA)
Kod: AMIGA
Stoisz tuż przy sali nr 2. Porozmawiaj ze stojącym obok Kujonem, usłyszysz
o chuliganach, którzy zawsze na długiej przerwie palą papierosy w
ubikacji. Kujon powie też o chłopaku zwanym Piranią, który wie o
wszystkim, co się dzieje w szkole. Obok sali nr 15 spotkasz Piranię.
Spróbuj z nim pogadać, ale nie będzie chętny do rozmowy. Daj mu kartę
obiadową, dostaniesz w zamian namiar na handlarza Mikusia. Znajdziesz go
przy sali nr 21. W trakcie krótkiej rozmowy okaże się, że handlarz zna
kogoś, kto chce szybko sprzedać deskorolkę. Dostaniesz dane tej osoby,
jeżeli na trzeciej przerwie przyniesiesz Mikusiowi demo Technological
Death. Pod ścianą przy sali nr 5 siedzi chłopak i gra w elektroniczną
gierkę. Załóż się z nim o dwa złote, że pobijesz jego rekord. Teraz będzie
przerywnik "zręcznościowy" - musisz jak najlepiej manewrować małym
stateczkiem, by nie wpaść na inne. Gdy pobijesz już rekord, dostaniesz
obiecane 2 zł.
Kod: GOOOL
Żeby zdobyć papierosy, musisz wyjść ze szkoły, a wyjścia pilnuje woźna.
Obok sali nr 14 na śmietniku leży spinacz, podnieś go. Zaczyna się lekcja
W-F. Idź na boisko, daj nauczycielowi usprawiedliwienie. Przejdź kawałek w
prawo, na boisko do koszykówki. Poczekaj chwilę, aż Jordan nie trafi do
kosza. W zamian za niezdradzenie go przed kolegami zgodzi się pomóc.
Zadzwoni do szkoły i wywoła z warsztatu konserwatora. Idź do warsztatu i
ze spinacza zrób na imadle wytrych.
Kod: PISAK
Mimo wszystko sprzątaczka nie wypuści Cię poza teren szkoły. Kup w
sklepiku "Żaczek" (obok sali nr 1) dyskietkę na demo. Przejdź w okolice
sali 23. Zgaś światło, dziewczyny w popłochu zostawią gumę, weź ją.
Zaczyna się lekcja informatyki, idź pod salę nr 21 i wejdź tam.
Automatycznie zostanie przegrane demo.
Kod: DOMEK
Idź na boisko, do Mikusia. Daj mu dysk z demo, a on wyjawi ksywę gościa,
który chciał sprzedać deskorolkę - Piegża. Idź do sali 12. obok niej stoi
chłopak, który ma dla Ciebie 5 zł od Twojego brata. Okaże się, że chłopak
ma dostęp do drabiny. Niestety, za wypożyczenie jej zażąda, abyś poszedł
za niego na klasówkę z matematyki. Na drugim piętrze w prawym dolnym rogu
gabloty jest szpilka - wyciągnij ją i włóż do zamka sali 19. Nauczycielka
nie będzie mogła otworzyć drzwi i lekcja się nie odbędzie. Możesz iść na
klasówkę. Nie musisz nawet znać właściwej odpowiedzi, bo i tak ktoś Ci
podpowie.
Kod: GUMKA
Na drugim piętrze idź w prawo aż do końca korytarza. Wyjdź na dach i urwij
przewód od anteny. Woźna nie będzie mogła oglądać TV i nie zwróci na
Ciebie uwagi. Wyjdź ze szkoły, używając wytrycha. Spróbuj kupić w kiosku
papierosy za 5 zł. Nie uda się. Na szczęście, stojący obok chłopak kupi
Ci papierosy pod warunkiem, że dasz mu gumę do procy. W szkole idź do WC
chłopców. Daj papierosy, wtedy chuligani będą skłonni do rozmowy. Dowiesz
się, że Piegża ma kłopoty i będzie przeniesiony do innej klasy. Za 5 zł
kupisz zdjęcie Piegży. Dowiesz się też, że ogląda on sobotnie mecze,
przechodząc przez dziurę w płocie.
Kod: KREDA
Idź do sali plastyki (23). Nauczycielka wprowadzi nowego ucznia - Piegżę.
Podczas rozmowy upewnisz się, że to on ukradł deskorolkę. Wykorzystaj
informację o dziurze w płocie, a Piegża, nie chcąc płacić za bilety na
mecz, odda Ci deskorolkę.
Yuyo
PECHOWY PREZENT (AMIGA)
Kod: AMIGA
Stoisz tuż przy sali nr 2. Porozmawiaj ze stojącym obok Kujonem, usłyszysz
o chuliganach, którzy zawsze na długiej przerwie palą papierosy w
ubikacji. Kujon powie też o chłopaku zwanym Piranią, który wie o
wszystkim, co się dzieje w szkole. Obok sali nr 15 spotkasz Piranię.
Spróbuj z nim pogadać, ale nie będzie chętny do rozmowy. Daj mu kartę
obiadową, dostaniesz w zamian namiar na handlarza Mikusia. Znajdziesz go
przy sali nr 21. W trakcie krótkiej rozmowy okaże się, że handlarz zna
kogoś, kto chce szybko sprzedać deskorolkę. Dostaniesz dane tej osoby,
jeżeli na trzeciej przerwie przyniesiesz Mikusiowi demo Technological
Death. Pod ścianą przy sali nr 5 siedzi chłopak i gra w elektroniczną
gierkę. Załóż się z nim o dwa złote, że pobijesz jego rekord. Teraz będzie
przerywnik "zręcznościowy" - musisz jak najlepiej manewrować małym
stateczkiem, by nie wpaść na inne. Gdy pobijesz już rekord, dostaniesz
obiecane 2 zł.
Kod: GOOOL
Żeby zdobyć papierosy, musisz wyjść ze szkoły, a wyjścia pilnuje woźna.
Obok sali nr 14 na śmietniku leży spinacz, podnieś go. Zaczyna się lekcja
W-F. Idź na boisko, daj nauczycielowi usprawiedliwienie. Przejdź kawałek w
prawo, na boisko do koszykówki. Poczekaj chwilę, aż Jordan nie trafi do
kosza. W zamian za niezdradzenie go przed kolegami zgodzi się pomóc.
Zadzwoni do szkoły i wywoła z warsztatu konserwatora. Idź do warsztatu i
ze spinacza zrób na imadle wytrych.
Kod: PISAK
Mimo wszystko sprzątaczka nie wypuści Cię poza teren szkoły. Kup w
sklepiku "Żaczek" (obok sali nr 1) dyskietkę na demo. Przejdź w okolice
sali 23. Zgaś światło, dziewczyny w popłochu zostawią gumę, weź ją.
Zaczyna się lekcja informatyki, idź pod salę nr 21 i wejdź tam.
Automatycznie zostanie przegrane demo.
Kod: DOMEK
Idź na boisko, do Mikusia. Daj mu dysk z demo, a on wyjawi ksywę gościa,
który chciał sprzedać deskorolkę - Piegża. Idź do sali 12. obok niej stoi
chłopak, który ma dla Ciebie 5 zł od Twojego brata. Okaże się, że chłopak
ma dostęp do drabiny. Niestety, za wypożyczenie jej zażąda, abyś poszedł
za niego na klasówkę z matematyki. Na drugim piętrze w prawym dolnym rogu
gabloty jest szpilka - wyciągnij ją i włóż do zamka sali 19. Nauczycielka
nie będzie mogła otworzyć drzwi i lekcja się nie odbędzie. Możesz iść na
klasówkę. Nie musisz nawet znać właściwej odpowiedzi, bo i tak ktoś Ci
podpowie.
Kod: GUMKA
Na drugim piętrze idź w prawo aż do końca korytarza. Wyjdź na dach i urwij
przewód od anteny. Woźna nie będzie mogła oglądać TV i nie zwróci na
Ciebie uwagi. Wyjdź ze szkoły, używając wytrycha. Spróbuj kupić w kiosku
papierosy za 5 zł. Nie uda się. Na szczęście, stojący obok chłopak kupi
Ci papierosy pod warunkiem, że dasz mu gumę do procy. W szkole idź do WC
chłopców. Daj papierosy, wtedy chuligani będą skłonni do rozmowy. Dowiesz
się, że Piegża ma kłopoty i będzie przeniesiony do innej klasy. Za 5 zł
kupisz zdjęcie Piegży. Dowiesz się też, że ogląda on sobotnie mecze,
przechodząc przez dziurę w płocie.
Kod: KREDA
Idź do sali plastyki (23). Nauczycielka wprowadzi nowego ucznia - Piegżę.
Podczas rozmowy upewnisz się, że to on ukradł deskorolkę. Wykorzystaj
informację o dziurze w płocie, a Piegża, nie chcąc płacić za bilety na
mecz, odda Ci deskorolkę.
Yuyo