Hahahahahaha - to z kwiatami idź do Psygora - on ma doświadczenie w robieniu takich "krapów polskich"
wzial sie w koncu za Mentora, Misję Harolda, Eksperyment Delfina ... i długo by jeszcze wymieniać
ATLANTYDA pl - gra z Amigi
Moderator: GTW
-
- Mistrz Mortal Kombat 2
- Posty: 1247
- Rejestracja: 19 sie 2005, o 17:14
- Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
- Kontakt:
Re: ATLANTYDA pl - gra z Amigi
www.thecompany.pl -> zajrzyj, gdy emulator Amigi stanowi dla Ciebie czarną magię.
-
- Posty: 757
- Rejestracja: 26 gru 2003, o 20:57
- Lokalizacja: Szczecin
Re: ATLANTYDA pl - gra z Amigi
I chyba w Psygore jedyna nadzieja zainteresowanych tą grą dzialającą z twardego dysku.
Może i Crap, ale On się może tym zainteresować. Niestety, też ma malo czasu chyba, bo
moje zalegle prośby do dwóch zagranicznych gier wciąż czekają. A poza tym, wydaje mi
się że jednak robienie slave'a do gry dosowej i odpalającej się i tak z hdd idzie szybciej.
A Atlantyda to jak pamiętam nondos. Z Kajkiem i Kokoszem na przykład proces tworczy
w sumie szedl mu jak burza, ja na bieżąco testowalem i zgłaszałem rzeczy, które by się
przydało poprawić. Z innymi wymienionymi polskimi przygodówkami, też nie było chyba
dla tak zdolnego kodera jak On problemów, bo działały z twardego dysku, a wystarczyło
"tylko" pozbyć się dox checków i konieczności assignowania, bo nad tym kontrolę przejął
już WHDLoad. Do tego jakieś tam "kosmetyczne poprawki", jak color bity i acces faulty.
Może i Crap, ale On się może tym zainteresować. Niestety, też ma malo czasu chyba, bo
moje zalegle prośby do dwóch zagranicznych gier wciąż czekają. A poza tym, wydaje mi
się że jednak robienie slave'a do gry dosowej i odpalającej się i tak z hdd idzie szybciej.
A Atlantyda to jak pamiętam nondos. Z Kajkiem i Kokoszem na przykład proces tworczy
w sumie szedl mu jak burza, ja na bieżąco testowalem i zgłaszałem rzeczy, które by się
przydało poprawić. Z innymi wymienionymi polskimi przygodówkami, też nie było chyba
dla tak zdolnego kodera jak On problemów, bo działały z twardego dysku, a wystarczyło
"tylko" pozbyć się dox checków i konieczności assignowania, bo nad tym kontrolę przejął
już WHDLoad. Do tego jakieś tam "kosmetyczne poprawki", jak color bity i acces faulty.
Pozdrawiam: olesio
"Cel uświęca środki"
"Cel uświęca środki"
-
- Mistrz Mortal Kombat 2
- Posty: 1247
- Rejestracja: 19 sie 2005, o 17:14
- Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
- Kontakt:
Re: ATLANTYDA pl - gra z Amigi
Widać Asman jest bardzo zajęty.
Ja nie widzę, problemu, żeby zmodyfikować grę tak, aby właściwy kod był ustawiony od razu.
Jednak wcześniej zabrakło mi wiedzy, aby to zrobić i po prostu zmodyfikowałem jedną podpowiedź, aby ustawić 486.
Dzisiaj mogę bez problemu sam kod ustawić -- tylko tester byłby potrzebny.
Pytanie tylko, czy komuś to jest potrzebne do szczęścia, skoro onasis podał rozwiązanie.
Co ciekawe, TSS nie podawało chyba żadnej informacji odnośnie tego kodu, ew. zgubiłem/nie dostałem karteczkę, która o tym mówiła.
Ja nie widzę, problemu, żeby zmodyfikować grę tak, aby właściwy kod był ustawiony od razu.
Jednak wcześniej zabrakło mi wiedzy, aby to zrobić i po prostu zmodyfikowałem jedną podpowiedź, aby ustawić 486.
Dzisiaj mogę bez problemu sam kod ustawić -- tylko tester byłby potrzebny.
Pytanie tylko, czy komuś to jest potrzebne do szczęścia, skoro onasis podał rozwiązanie.
Co ciekawe, TSS nie podawało chyba żadnej informacji odnośnie tego kodu, ew. zgubiłem/nie dostałem karteczkę, która o tym mówiła.
www.thecompany.pl -> zajrzyj, gdy emulator Amigi stanowi dla Ciebie czarną magię.
- zeku
- Posty: 292
- Rejestracja: 16 sty 2006, o 10:53
- Lokalizacja: Siedlce
Re: ATLANTYDA pl - gra z Amigi
@Anthrox pobadałem i zobacz.. http://hol.abime.net/3534/boxscan Tył Box'u
aha dopiero zobaczyłem na "the Company".. pozdr
aha dopiero zobaczyłem na "the Company".. pozdr
A500 1.3/2.05, 1.8MB SLOW, 5,25 Drive, FG24,
A500+ 2.04, AmigaOS 2.1/1.3, GVP HD8+ Series II 153MB, 1GB, CDRW, 1.5MB CHIP, 8MB FAST,
A600 1.3/2.05/3.1/3.5, ClassicWB68K, 2MB CHIP, 4MB FAST, 1,5MB SLOW, CF 4GB,
CDTV 2MB FAST,
CD32 + EUREKA COMMUNICATOR,
A500+ 2.04, AmigaOS 2.1/1.3, GVP HD8+ Series II 153MB, 1GB, CDRW, 1.5MB CHIP, 8MB FAST,
A600 1.3/2.05/3.1/3.5, ClassicWB68K, 2MB CHIP, 4MB FAST, 1,5MB SLOW, CF 4GB,
CDTV 2MB FAST,
CD32 + EUREKA COMMUNICATOR,