Nowa gra na Amigę grupy RNS
Moderator: GTW
- Shoonay
- Posty: 824
- Rejestracja: 1 mar 2004, o 03:29
- Kontakt:
Nowa gra na Amigę grupy RNS
Będzie to kolorowy remake tego dla klasycznych Amigi ECS/AGA, i wyglądać będzie tak.
--- concept art ---
--- kolejne wersje grafiki ---
To mówiłem ja, Shoon z RNS
--- concept art ---
--- kolejne wersje grafiki ---
To mówiłem ja, Shoon z RNS
Ostatnio zmieniony 24 maja 2011, o 21:12 przez Shoonay, łącznie zmieniany 1 raz.
- Blod
- Administrator
- Posty: 1089
- Rejestracja: 24 kwie 2003, o 13:49
- Lokalizacja: Stolica
Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS
Ale fajnie wygląda! Chętnie bym zagrał :-)
|||||||||||||||||>--- [90%]
- Shoonay
- Posty: 824
- Rejestracja: 1 mar 2004, o 03:29
- Kontakt:
Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS
Dzięki, już wkrótce
Dodałem parę screenów do pierwszego posta i z wrodzoną skromnością przedstawiam wywiad z ojcami-założycielami grupy RNS
http://www.amigapd.com/interview-krzysz ... matys.html
Dodałem parę screenów do pierwszego posta i z wrodzoną skromnością przedstawiam wywiad z ojcami-założycielami grupy RNS
http://www.amigapd.com/interview-krzysz ... matys.html
- Shoonay
- Posty: 824
- Rejestracja: 1 mar 2004, o 03:29
- Kontakt:
Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS
Ciekawostka: właśnie wyszedł klon tej gry dla Atari.
http://www.arsoft.netstrefa.pl/programy.htm#octopus
http://www.youtube.com/watch?v=_9nC6vzJSZk
http://www.arsoft.netstrefa.pl/programy.htm#octopus
http://www.youtube.com/watch?v=_9nC6vzJSZk
- OSH
- Posty: 291
- Rejestracja: 12 maja 2006, o 11:11
Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS
Wygląda fajnie. Ja się tylko zastanawiam, czemu ludzie biorą się za robienie remake'ów zręcznościówek, zamiast wziąć się za robienie remake'ów ambitniejszych gier, jakichś strategii albo symulacji czy rozbudowanych RPG?
A1200 E/BOX Tower, Apollo 1240/25 MHz 34 MB RAM, HDD 20 GB; LG10x30x40, A1200 E1230/40 18 MB RAM, CD-32+SX-1 10 MB RAM, A500, CDTV, A600, C64, C64+1541-II:), C-64G
- Shoonay
- Posty: 824
- Rejestracja: 1 mar 2004, o 03:29
- Kontakt:
Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS
Robert zamierza się zabrać za remake Dune 2, patrz PPA.
- OSH
- Posty: 291
- Rejestracja: 12 maja 2006, o 11:11
Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS
Jedna jaskółka wiosny nie czyni...remake Frontiera też jest, nawet OpenSource, zastanawiam się, czemu nikt tego dotąd nie skompilował na Ami?
A1200 E/BOX Tower, Apollo 1240/25 MHz 34 MB RAM, HDD 20 GB; LG10x30x40, A1200 E1230/40 18 MB RAM, CD-32+SX-1 10 MB RAM, A500, CDTV, A600, C64, C64+1541-II:), C-64G
- Shoonay
- Posty: 824
- Rejestracja: 1 mar 2004, o 03:29
- Kontakt:
Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS
1. brak czasu (programista to tylko człowiek)
2. brak sensu (skoro już jest wersja na Ami to po co robić kolejną wersję z 3 zmianami dla wszystkich 2 ludzi którzy się tym zainteresują)
3. brak narzędzi (dla 68k nie ma takich kitów developerskich jak dla Win/Linucha = pisanie gry od podstaw = patrz pkt. 1)
4. brak mocy (patrz pkt 3, nawet 060 sobie nie poradzi z projektami OpenSource , a jeśli ma pisać wszystko od nowa, to patrz pkt. 1, a jeśli chcesz w to grać na WinUAE to masz natywny port dla win).
2. brak sensu (skoro już jest wersja na Ami to po co robić kolejną wersję z 3 zmianami dla wszystkich 2 ludzi którzy się tym zainteresują)
3. brak narzędzi (dla 68k nie ma takich kitów developerskich jak dla Win/Linucha = pisanie gry od podstaw = patrz pkt. 1)
4. brak mocy (patrz pkt 3, nawet 060 sobie nie poradzi z projektami OpenSource , a jeśli ma pisać wszystko od nowa, to patrz pkt. 1, a jeśli chcesz w to grać na WinUAE to masz natywny port dla win).
- OSH
- Posty: 291
- Rejestracja: 12 maja 2006, o 11:11
Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS
To prawda, z tym się zgadzam.Shoonay pisze:1. brak czasu (programista to tylko człowiek)
Z tym się absolutnie nie zgadzam. Skoro uważasz, że to są tylko 3 zmiany, to obejrzyj sobie to:Shoonay pisze:2. brak sensu (skoro już jest wersja na Ami to po co robić kolejną wersję z 3 zmianami dla wszystkich 2 ludzi którzy się tym zainteresują)
http://www.youtube.com/watch?v=1aVf-8qVdsg
Tu chodzi tylko o kompilację, ale tego 68k nie uciągnie, Prędzej mocny PPC i karta GFX.Shoonay pisze:3. brak narzędzi (dla 68k nie ma takich kitów developerskich jak dla Win/Linucha = pisanie gry od podstaw = patrz pkt. 1)
4. brak mocy (patrz pkt 3, nawet 060 sobie nie poradzi z projektami OpenSource , a jeśli ma pisać wszystko od nowa, to patrz pkt. 1, a jeśli chcesz w to grać na WinUAE to masz natywny port dla win).
A1200 E/BOX Tower, Apollo 1240/25 MHz 34 MB RAM, HDD 20 GB; LG10x30x40, A1200 E1230/40 18 MB RAM, CD-32+SX-1 10 MB RAM, A500, CDTV, A600, C64, C64+1541-II:), C-64G
- Shoonay
- Posty: 824
- Rejestracja: 1 mar 2004, o 03:29
- Kontakt:
Re: Nowa gra na Amigę grupy RNS
Nie dziękiOSH pisze:[...] obejrzyj sobie to [...]
Nie jestem zainteresowany grą, przykro mi, ktoś nie ma do tej gry tak nostalgicznego podejścia jak Ty, ktoś kto jej nie lubi to nie widzi sensu w tym cokolwiek by było pokazane na filmiku.
Zresztą nie mówiłem tu o żadnej konkretnej grze tylko uogólniłem bezczelnie.
Popatrz na to z innej strony - kupiłbyś windows 7 mając XP? Przecież oba robią dokładnie to samo, prawda?
Nie uważasz że jeśliby chodziło tylko o kompilację ktoś już by to dawno zrobił?OSH pisze:Tu chodzi tylko o kompilację [...]
Spytaj rzookola na PPA, parę rzeczy już dla MorphOSa przekompilował i po drodze trochę linijek kodu był zmuszony pozmieniać bo różnice w narzędziach deweloperskich są.