ja jedynke przechodzilem pare razy na klawierce (emulowany psx)
"człowiek do wszystkiego może się przyzwyczaić"

ale dwójki bym nawet nie dotknął bez pada
pady - kumpel ma taki gadzet z firmy Manta - pad psx/ps2/pc
rozdwojona koncówka na slot psx'owy i na usb
tylko ze trzeba miec duże łapska żeby to to wygodnie dzierżyć
no i jakość materiałów to raczej żenada - ale działa bez problemu z piecuchem i konsolą
co do tych ciał - w tenchu 2 są znacznie wieksze lokacje niż w MGS'ie :-k
co prawda mniej skomplikowane ale wszystko się mieściło
moim zdaniem to takie troche pójście na łatwizne było
ciała znikają i zostawiają po sobie gadzety - nie ma problemu
poza tym gra była i tak przełomowa i bez tego elementu :]
jeszcze z ciekawostek ktore wyczailem w "making of..."
broń która posługuje się Fortune - to zminiaturyzowana wersja działka które robiło za ramie Metal Gear Rexa :]
zaraz ide obejrze to to całe ... szkoda że nie znam niemieckiego :/
nastepna ciekawostka troche mnie zdziwiła - kiedy lecą już napisy koncowe po przejsciu MGS2 - pojawiają się imiona i nazwiska ludzi ktorzy np robili komiks, artworki, pisali teksty ktore mozemy przeczytac (wycinki z gazet o incydencie na Shadow Moses itd.) - i tam jest cała ksiązka (ponad 300 stron o ile pamietam) ktorej niestety nie przeczytalem ale w napisach koncowych napisano że jej autorem jest... Nastasha Romanenko 0_O ciekawe
a tak jak juz przy napisach jestem - Slesz - jesteś pewien że w MGS1 nie była użyta technologia Motion Capture? ja mógłbym przysiąć że w napisach końcowych jest lista "motion capture actors" czy coś takiego :-k