mi z WB Twój katalog Fonts razem z podkatalogami jakie się w nim zjandują. No i
przy okazji dzięki za invitkę na U.G. dodałem sobie kanał RSS do Opery i myslę, że
uda mi się znaleźć jakieś ciekawe pozycje, na ktorych wyseeduje odpowiednie ratio.
EDIT: Już wiem jak można częściowo uporać się z problemem "przycinanych" kwestii
mówionych w grze. Otóż pod czystym S:startup sequence, które zawiera tylko to:
Kod: Zaznacz cały
assign ENV: Ram:
assign T: Ram:
C:SetPatch QUIET
C:Version >NIL:
C:AddBuffers >NIL: DF0: 15
Resident >NIL: C:Assign PURE
Resident >NIL: C:Execute PURE
Assign >NIL: ENV: RAM:
Assign >NIL: T: RAM:
execute bez_intra
;execute z_intrem
Kod: Zaznacz cały
cd DH0:ZDRAJCA
Assign MACD4: ""
Assign Zdrajca: ""
c:stack 50000
run Zdrajca:Z1
c:stack 50000
Zdrajca:Z2
Bo z tego co testowałem nie da się uruchomić pliku Z2, jeżeli wcześniej nie był w ogóle lub nie jest
aktualnie uruchomiony plik Z1. Natomiast wersja z_intrem wygląda tak jak poniżej, ale musimy po
kliknięciu najpierw na lewy przycisk myszki gdy wyświetlają się zdjęcia występujących w grze osób,
a póxniej jak pojawi się Lew w niby logo MGM prawym przyciskiem myszki - czekać trochę aż się w
końcu odpali plik Z2. Zrobiłem wybór klawiszem z której opcji chcemy korzystać. Ale kiedy z gry po
kliknięciu na znak zapytania wyjdziemy opcją "Wyjdź" to ukazany zostanie ponownie - uruchomiony
przed plikiem Z2 - plik Z1. I będzie problem z jego kontynuacją. Ale jeżeli to nam nie przeszkadza
to tak w sumie może zostać. Poniżej zawartość pliku z_Intrem, ktore można by sobie w sumie już
podarować, skoro ma ono wpływ na "przycinanie" kwestii mówionych, chyba że Shoonay albo OSH
lub ktoś inny ttuaj znajdzie jakieś inne rozwiązanie przy konfiguracji WinUAE aby uniknąc "cięć".
Kod: Zaznacz cały
cd DH0:ZDRAJCA
Assign MACD4: ""
Assign Zdrajca: ""
C:Makedir >NIL: RAM:T
Assign T: Ram:T
C:Makedir >NIL: RAM:Env
Assign ENV: Ram:Env
c:stack 50000
Zdrajca:Z1
c:stack 50000
Zdrajca:Z2