Strona 1 z 5
Ambermoon - mala zacinka
: 28 wrz 2004, o 15:22
autor: mangelus
mam solucje... lecz niestety niepelna
doszedlem do pewnego momentu...zdawkowo opisanego w solucji i nie wiem co dalej...???????
Prosze o podpowiedz... jak przejsc Burnville Tunel..... - stoje przed drzwiami.... do ktorych jak to bywa potrzebe klucza.A takowego nie mam

...Gdzie znalezc ten chol... klucz
PROSZE O POMOC

może pomoge...
: 4 paź 2004, o 14:36
autor: synworet
witaj
ja też właśnie gram w tą giere, jestem już dużo dalej i bez solucji. Z tego co pamiętam to jest on chyba w chatce złodziei na pierwszym piętrze w kominku. Nie jestem tego na 100% pewny. Sprawdź i daj znać czy znalazłeś.
: 6 paź 2004, o 16:45
autor: mangelus
dzieki napewno sprawdze
bez solucji..hmmmm podziwiam

: 7 paź 2004, o 12:55
autor: synworet
niestety gra jest trudna i chyba się nie obejdzie bez małej pomocy:)
: 7 paź 2004, o 18:17
autor: mangelus
apropo pomocy - przeszukalem chyba juz wszystko... i nic...żadnego najmniejszego klucza
teraz gram od poczatku moze cos przeoczylem ?
aby napewno tenze nieszczesny klucz bylby ulokowany w kryjowce bandziorow?... przetrzasnalem cala i nic

: 7 paź 2004, o 20:16
autor: kaz
Mam ten sam problem... nie wiem jak otworzyć te drzwi, a aczynać od początku mie się nie chce... pomóżcie
: 7 paź 2004, o 20:46
autor: DSX
kaz pisze:Mam ten sam problem... nie wiem jak otworzyć te drzwi, a aczynać od początku mie się nie chce... pomóżcie
Kryjówka bandytów
Wpierw wejdź na piętro, znajdziesz tam przydatne przedmioty, w skrzyniach i za kominkiem. Wśród nich natrafisz na dwie z czterech złotych podków. Potem naciśnij przycisk w kominku na parterze, a wejście do piwnicy stanie otworem. Trzecia podkowa jest pod schodami do piwnicy.
Użyj teleporterów zgodnie z informacjami z notatki. Znajdziesz w końcu czwartą podkowę i kilka innych, ciekawych przedmiotów. Porozmawiaj z przywódcą bandy i zawrzyj z nim rozejm. Wręczy Ci pismo dla burmistrza Spannenburga.
: 7 paź 2004, o 22:02
autor: kaz
tak, czytałem już tą solucje, ale nic w kryjówce bandytów nie ma czym mógłbym otworzyć te drzwi... na 100% nie ma w skrzyniach (na dole i na górze), być moze było coś w kominku na górze, ale teraz nie moge już go "otworzyć" żeby zobaczyć, więc może nie wziąłem go za pierwszym razem i się skasowało... ale takie przypadki nie powinny mieć miesca, bo przekreśla całą rozgrywke...
: 8 paź 2004, o 12:32
autor: synworet
Widzisz ja grając w ambermoona znalazłem ten klucz jakoś tak przypadkowo. Sprawdze i ci powiem. Zaczne od poczatku. Klucz jest koloru zielonego i wygląda jakby był napompowany

: 8 paź 2004, o 12:57
autor: kaz
kurcze, nigdzie takiego klucza nie widziałem... tylko żeby nie zaczynać od początku...
: 8 paź 2004, o 13:56
autor: mangelus
ja gram od poczatku do kryjowki bandytow doszedlem i...
na 100% nie bylo tam zadnego "napompowanego"

na zielono klucza...nigdzie
jak widze nie jeden mam ten sam problem....
gram w wersje anglojezyczna...moze ta wersja jest troszke niedorobiona?
jak dojde do tego samego momentu i nie znajde tego @#$@ klucza to siem wsciekne

: 8 paź 2004, o 14:40
autor: kaz
też jestem na 100% pewny, że tam nie ma żadnego takiego klucza 9sprawdziłem, grając od początku do tego fragmentu). A wersja jest dobra, bo raz kilka lat temu prawie przeszedłem tą gre, więc... ten klucz musi gdzieś być!!!
: 8 paź 2004, o 19:10
autor: kaz
słuchajcie, zorientowałem się, że nie zabiłem jeszcze Madman'a w piwnicy Domu Uzdrowień. Może on ma ten klucz?? Tylko, że strasznie trudny jest, praktycznie nie do zabicia. Jedyną reakcją jest gdy mu się pokaze pół amuletu, który był w skrzyni w pomieszczeniu obok... czy to on am ten klucz?? ajeśli tak to jak go zabić??
: 9 paź 2004, o 09:53
autor: kaz
mam... klucz daje Sandra w Domu uzdrowień, gdy porozmawiasz z nią o jej córce która właśnie jest w Burnvail. Klucz jest złoty.
: 9 paź 2004, o 17:24
autor: mangelus
kaz: to ten klucz ????????? niemozliwe...az musze to sprawdzic....
a madmana jeszcze nie zabilem

..nie wiem czy to wogole jest mozliwe