Strona 1 z 1
Eksperyment Delfin - pomocy
: 7 lut 2004, o 11:29
autor: dionek
Eksperyment Delfin -
doszedłem do momentu: 1953 rok, zabrałem worek gipsu i wrociłem do 2098, gdzie zrobiłem odlew gipsowy (spirala). Co dalej zrobić - proszę o pomoc!
I jeszcze jedno - wie ktoś gdzie można dostać demo tej gry na PC?
Pozdrawiam
Dionek
: 4 maja 2004, o 19:05
autor: Kris
Jeśli jeszcze w to grasz, to wróć z odlewem z powrotem do roku 1953 i włóż go w pęknięcie przy kominku - otworzy się sekretne przejście...
: 27 cze 2004, o 12:15
autor: Mackal
Co mam zrobić na początku gry?Głaz blokuje mi przejście.
: 27 cze 2004, o 12:44
autor: BadMojo
Głazu nie ruszysz. Musisz wbić do zegarka datę, którą znajdziesz...no właśnie nie pamiętam dokładnie gdzie

ale na pewno można znaleźć ją gdzieś w tej lokacji, bądź w przedmiotach które targasz ze sobą.
: 29 cze 2004, o 09:26
autor: Łysy0800
..na aktach

A ja byłem w roku 1943(albo 42) i sejf był pusty i kapitana.. I co dalej? Byłem w mieszkaniu Grinna, ale skąd mam wziąć ten worek gipsu? I z czego wynika informacja że należy tam się po ten worek przenieść?
: 3 lip 2004, o 16:45
autor: Mackal
Co mam zrobic w miejscu,gdzie jest żebrak?
Po prawej stronie weszłem już,a także rozmawiałem już z żebrakiem.
[ Dodano: Pon Lip 05, 2004 22:07 ]
Bad mojo.Czy mógłbyś skombinować solucje do tejże gry?
: 5 lip 2004, o 23:18
autor: BadMojo
Juz skombinowałem. Link masz na privie, bądź
tu.
: 6 lip 2004, o 18:26
autor: Mackal
Dzięki.Spoko z ciebie gość.
: 22 lut 2005, o 02:34
autor: Sebiu
Eksperyment Delfin - fajna gierka ale o wiele wiele wiele za krotka. Kiedy juz myslalem ze akcja sie rozkreci i czeka mnie jeszcze duzo zabawy, powrocilem do miejsca gdzie rozpoczalem gre i ukazala sie plansza z dinozaurem oraz czerwonym napisem KONIEC. O nie panowie ta gra chyba nie przeskoczy Teenagenta (ktory nie mial tak oryginalnej fabuly jak Eksperyment Delfin ale potrafil wciagnac na nieco dluzej niz tylko 2 godziny)