Strona 1 z 1
Dungeon Master 2
: 22 cze 2005, o 13:23
autor: tomekomxx
Grał moze ktos w tą grę.Ja grałem i powiem ze jest całkiem ciekawa,lecz nieco gorsza od jedynki tylko niewiem jak pokonac ostaniego wroga.Zna moze ktos jakis sposób.
: 22 cze 2005, o 17:22
autor: Blod
Jeśli angielski nie stanowi dla Ciebie problemu, to tutaj masz solucję:
http://dmweb.free.fr/DMIIWalkthrough.htm
: 23 cze 2005, o 10:44
autor: tomekomxx
przydała bys sie solucja po polsku.Z angielskiego znam tylko podstawy.
: 23 cze 2005, o 10:58
autor: Blod
Nie wiem na ile solucja jest kompletna, ale tutaj są dwa opisy:
http://www.republika.pl/vigerman/
: 23 cze 2005, o 10:58
autor: martini
http://www.republika.pl/vigerman/ - proszę, polska solucja, jednak informacji o zabiciu ostatniego przeciwnika za duzo tam nie ma (tak samo jak w solucji angielskojęzycznej) - dużo zależy od zręczności, szybkości i szczęścia:)
Blod mnie ubiegł

: 23 cze 2005, o 17:16
autor: tomekomxx
no tak tylko ja tą solucje mam juz od dawna i ani troche nie pomaga mi pokonac ostatniego wroga.Bede chyba musiał znaleźc jakis swój sposób na niego.
: 24 cze 2005, o 02:18
autor: ZB
: 24 cze 2005, o 11:37
autor: tomekomxx
co ty masz za skaner to jest mało ostre,prawie nic nie mozna odczytac.
: 24 cze 2005, o 13:13
autor: martini
Hmm to nie skan tylko fotka i faktycznie niezbyt przydatna

a ten opis jest prawdopodobnie z Amiga Computer Studio, może szukaj pod tym kątem...
dm2
: 12 lip 2005, o 23:31
autor: smarq
Dungeon Master 2 to bardzo dobre RPG. Właściwie to w lepsze nie grałem. Gra różni się od jedynki (i od Chaos Strikes Back) w znaczny sposób. Poprawiono grafikę i animację, ilość zaklęć. Postaci mogą teraz uderzać z obu rąk, co jest bardzo przydatne. Teren gry w pierwszej fazie jest w dużym stopniu otwarty, dopiero w zamku są standardowe jedynko-podobne labirynty. Dołożono trochę techniki w postaci elektryczności, pieców, jakichś kół zębatych itd. Przeciwnicy są rozmaici, a ich grafika i animacja świetna. Bardzo dobry pomysł z sakiewką oraz doskonałe rozwiązanie z zawartością worków i skrzyń. Powstały też sklepy, gdzie można kupować i sprzedawać towar nawet handlem wymiennym (tylko ten gnom zdziera

). I oczywiście wspaniały Blue Steele, największa kosa w dziejach

. Gra jest trudna, ale udało mi się ją przejść. Muzyka też jest na poziomie.
: 13 lip 2005, o 11:07
autor: martini
Dziękujemy za zrecenzowanie gry
