Strona 1 z 1

Błąd w Cannon Fodder

: 4 kwie 2004, o 11:07
autor: ranger_from_dark_forest
Gdy uruchamiam grę z początku wszystko jest normalenie...leci demko grupy, która scrackowała grę, później startuje intro...po tym jak wyświetli sie kwiatek gra się resetuje..gdy próbowałem minąć intro(chociaż bardzo tego nie chciałem:( ) muzyka wycisza się, później jakiś dźwięk, migotatnie obrazu i znowu reset :(
POMOCY...TIA :?

: 4 kwie 2004, o 11:21
autor: norbi
zmienic:
- emulator
- kickstart
- uklady graficzne
- wersje CannonFodder

: 4 kwie 2004, o 11:35
autor: ranger_from_dark_forest
a jakiego ty używasz :?:

: 4 kwie 2004, o 12:41
autor: Wirus
norbi akurat siedzi na prawdziwej amidze i nie bawi sie w emulacje amigi. Zarzuc ta konfiguracje
http://republika.pl/gryamiga/Default.UAE

tylko zmien sciezke do kicka 3.0 albo 3.1

ewentualnie zarzuc ta wersje gry
http://republika.pl/gryamiga/Cannon.rar

u mnie dziala no problemos

PS. mówimy oczywiscie o nanowszej wersji winuae 0.8.25

: 4 kwie 2004, o 13:03
autor: norbi
Dzieki Wirus za wyreczenie :)
Ranger_from_dark_forest prawdopodobnie nie zna sie na Amigach i nie probowal innych konfiguracji emulatora.
Teraz trudno jest znalezc uzytkownikow komputerow (windows), aby mieli tyle pomyslowosci w rozwiazywaniu problemow jak Ci ktorzy zaczynali przygode z komputerami od ZXSpectrum, Atari i C64.

: 4 kwie 2004, o 14:11
autor: Wirus
ano co prawda to prawda, ale mimo to, dzisiejsze pecety nie daja tyle "zabawy" co atari, amiga itp. To byly wspaniale czasy :) Montezuma's revenge, boulder dash, moon patrol. Az sie łezka w oku zbiera jak sie przypomni te chwile. ehhh :D

: 4 kwie 2004, o 14:50
autor: ranger_from_dark_forest
norbi pisze:Ranger_from_dark_forest prawdopodobnie nie zna sie na Amigach i nie probowal innych konfiguracji emulatora.
Teraz trudno jest znalezc uzytkownikow komputerow (windows), aby mieli tyle pomyslowosci w rozwiazywaniu problemow jak Ci ktorzy zaczynali przygode z komputerami od ZXSpectrum, Atari i C64.
Fakt...może nie znam się tak na C64 z Amidze tak jak ty, ale miałem oba te "cuda"
Wirus pisze: ano co prawda to prawda, ale mimo to, dzisiejsze pecety nie daja tyle "zabawy" co atari, amiga itp. To byly wspaniale czasy Montezuma's revenge, boulder dash, moon patrol.
Nom...ile czasu spędziłem przy tych grach... szkoda że wtedy byłem 'berbeciem' :P może poznałbym C64 lepiej ?
no ale z Amigą nie wszystko stracone :) gdzieś leży w piwnicy, ale strzeliła pamięć :cry:

: 4 kwie 2004, o 17:58
autor: Blod
To ja jeszcze dodam od siebie, że wersja zamieszczona na stronie działa poprawnie w WinUAE 0.8.21r4 przy konfiguracji ecs13. To samo można zresztą przeczytać na stronie http://emulacja.net/game_info.php?game_id=28

: 14 kwie 2004, o 00:53
autor: DeathMieszko
tak sie sklada ze ostatnio odpowiadalem na pytania odnosnie emulacji cf na innym forum wiec tylko wkleję:

oto prawidlowy konfig (jakby ktos chcial):

CPU - 68000, A500 speed, more compatible
RAM - 1MB Chip
ROM - 1.3
Chipset - ECS Agnus
FDD - najlepiej zaemulowac 3 stacje i powkladac dyski przed odpaleniem
Save State - najlepiej robic wtedy kiedy mozna bylo rzeczywiscie zapisac czyli na planszy z rekrutami po kazdej misji

[zapis stanu]
dobra, zakladam ze uzywasz wersje 0.8.25 winuae'a, po zakonczeniu kazdej misji jak pokazana jest plansza z rekrutami wciskasz f12 i przechodzisz na zakladke [priority and state files], klikasz na [save state] i zapisujesz "stan gry" pod wymyslona nazwa pliku (rob tak co misje - jak to save'y )

[odczyt stanu]
aby odczytac "stan gry" np. na drugi dzien i kontynuowac gre w cf zaladuj identyczny konfig z ktorym odpalasz zawsze gre (nie odpalaj tylko zaladuj/ustaw), teraz na zakladce [priority and save states klikasz na [load state] aby zaladowac swoj plik ze "stanem gry" i odpalasz emulator na samym dole [OK]