Strona 1 z 1
Problem z save w CD32
: 1 lis 2005, o 15:35
autor: Borias
Jak zapisywać stany gry w grach z CD32? i co ważniejsze, jak je potem załadować i grać
: 1 lis 2005, o 18:21
autor: Anthrox
Nie polecam, bo WinUAE całkowicie tego niestety nie wspiera

: 1 lis 2005, o 20:04
autor: BadMojo
Jak to nie wspiera

Winuae sam tworzy odpowiedni plik. Saveujesz i loadujesz jak na prawdziwej konsoli. No chyba że mówisz o savestate'ach...tutaj Anthrox ma rację.
: 1 lis 2005, o 21:55
autor: Borias
a jak to obsłużyć pod emulatorem? nigdy nie miałem do czynienia z CD32, moja przygoda z Ami to A500 i potem A1200 Tower, którą sam poskładałem (do tej pory sam się sobie dziwię)
: 1 lis 2005, o 22:12
autor: BadMojo
Jeśli gra nie ma opcji save, to go nie zrobisz. Jeśli taka opcja jest (np. Cannon Fodder CD32) to znajdziesz ją bez problemu. Procedura zapisu jest automatyczna (emulator sam tworzy plik save'a).
: 1 lis 2005, o 22:42
autor: Borias
Wing Commander ma opcję save, ale co z tego? niby save robi, ale jak wgrywam po resecie, to gra zaczyna się od początku i tyle... szkoda... sorka, że ja tak z tym Wing Commanderem cały czas, ale to mój absolutny "number one", innych gier nie sprawdzałem, bo praktycznie zależy mi tylko na tej
: 2 lis 2005, o 15:51
autor: BadMojo
Jak będę miał chwilę to pokombinuje...
: 2 lis 2005, o 17:14
autor: Slesz
A gdzie on robi ten save ? Jeśli na obrazie płyty to raczej nie przejdzie.
Spróbuj włożyć obraz płyty do Daemona, przegrać pliki do jakiegoś folderu na dysku, folder ten w zakładce HardDrives podczep jako dysk twardy i uruchom Workbencha. spod WB pokombinuj czy chodzi, jeśli nie to zazwyczaj isnieje możliwość pogrzebania w startup-sequence albo dopisania osobnego skryptu. Myślę, że wtedy powinien zapisywać poprawnie, ale gwarancji nie dam - to co napisałem to czysta teoria.
: 2 lis 2005, o 21:56
autor: BadMojo
Gry na cd32 nie mogłyby przeca zapisywać gier na płycie tudzież na obrazie

. Winuae przy emulacji cd32 tworzy plik w którym trzyma save'y (odpowiednik wbudowanej w cd32 pamięci).