Strona 1 z 2
stan gry
: 18 lut 2007, o 20:37
autor: harwaster
czy ktos zapisywal stan gry w kajko i kokoszu utworzyłem dysk i nic
: 18 lut 2007, o 22:38
autor: norbi
"Uwaga! Przed rozpoczęciem gry należy przygotować czystą dyskietkę, której nazwa powinna brzmieć "Zapisy". W przypadku gry z twardego dysku należy przypisać komendą Assign logiczną nazwę "Zapisy:" do dowolnego miejsca na dysku, w które ma następować zapis stanów gry"
informacja ze strony ppa.pl
: 21 lut 2007, o 22:37
autor: harwaster
: 21 lut 2007, o 22:40
autor: norbi
"Uwaga! Przed rozpoczęciem gry należy przygotować czystą (SFORMATOWANĄ) dyskietkę, której nazwa powinna brzmieć "Zapisy".
: 22 lut 2007, o 09:21
autor: harwaster
: 22 lut 2007, o 09:54
autor: harwaster
mam jeszcze jedno pytanko czy moge uzywac tej samej dyskietki o nazwie zapisy do zapisywania innych ger czy musze tworzyc nowe dyski sprawdzalem to przed chwila na grze teenagent i wyskoczylo mi włoz dyskietke savagent sprobowalem na tej od kajk ale nie chce jej zapisac wygladalo by na to ze do kazdej gry trzeba robic sobie inna dyskietke o innej nazwie voluminium czy mam rację

: 22 lut 2007, o 10:36
autor: harwaster
cos chyba jest nie tak robilem dyskietke i sformatowalem wb i nic gra odmawia mi zapisania stanu gry teraz juz sie pogubilem myslalem ze ten spodob zapisu bedzie dawal rezultat na wszystkich grach chyba ze sie myliłem

: 22 lut 2007, o 16:35
autor: norbi
chyba zartujesz !
Kazda gra w inny sposob zapisuje SAVE. Czasami nawet nie ma takiej mozliwosci.
: 22 lut 2007, o 22:41
autor: harwaster
no i co ja mam kurna zrobic mozesz sprobowac zapisac teenadenta i dac znac ja tez sie postaram cos zrobic niby teenagent ma opcje zapisania tak jak kajko ale jednac cos jest nie tak

: 23 lut 2007, o 17:07
autor: BadMojo
Możesz użyć opcji "save state" emulatora (F12 podczas gry, a dalej AFAIR zakładka 'misc'). Musisz jednak pamiętać że podczas takiego zapisywania, stacja dysków nie może czytać nic z adf'a (ikonki na dole ekranu nie mogą mrugać).
: 23 lut 2007, o 22:43
autor: harwaster
badmojo dzieki wlasnie to zrobilem zapis jest bezproblemowy na wszystkich grach tylko czemu maja nie swiecic lampki bo ja kilka razy zapisalem podczas gdy swiecily czy cos sie moze spierdzielic

: 24 lut 2007, o 10:33
autor: Nosferatu
harwaster pisze:tylko czemu maja nie swiecic lampki bo ja kilka razy zapisalem podczas gdy swiecily czy cos sie moze spierdzielic

No u mnie np. kiedyś w "Traps 'n' Treasures" po wczytaniu gry zapisanej za pomocą funkcji save state, gra sypała się po wejściu do sklepu lub jaskini kończącej etap (ekran był cały czarny, nic się nie działo, ale w tle słychać było dźwięki). Dlatego należy być ostrożnym.
: 24 lut 2007, o 10:49
autor: amigafan
Przecież gry mają normalnie możliwość zapisu stanu więc nie rozumiem po co używać tego save state.
: 24 lut 2007, o 13:44
autor: Anthrox
Zależy z jakiego punktu na to spojrzeć - np. niektórym wygodniej jest jednym przyciskiem zapisać. A nie bawić się z żonglowaniem dyskietkami
Odpowiedź retoryczna

: 24 lut 2007, o 15:01
autor: Nosferatu
amigafan pisze:Przecież gry mają normalnie możliwość zapisu stanu (...)
Nie wszystkie, np. wspomniane przeze mnie wcześniej "Traps 'n' Treasure" nie ma, a to tylko kropla w morzu. Większość Amigowych gier bazowala na kodach.