Niestety nie doszło do tego - ostały się tylko screeny i zachomikowane gdzieś demko:
Produkcja Gilberta Goodmate'a wystartowała w 1996 roku. Od początku był to projekt raczej amatorski (niewielka ekipa Prelusion pracowała nad grą w czasie wolnym, głównie w weekendy). Co istotne, początkowo Gilbert powstawał z myślą o Amigach, których miłośnikami i posiadaczami byli twórcy. Około 1998 roku pierwsze demo przedstawione zostało zainteresowanym wydawcom. Niestety, nie najlepsza (w 1998 roku już tragiczna) sytuacja Amigi na rynku oraz inne czynniki zmusiły chwilę później ekipę Prelusion do anulowania pierwotnej wersji i rozpoczęcia prac nad grą praktycznie od początku. Poniżej - porównanie lokacji z anulowanej wersji amigowej z tymi samymi scenami obecnymi w finalnej wersji gry:
Źródło: http://www.przygodoskop.pl/014/ciekawostki.htm
Gilbert Goodmate na Amigę
Moderator: GTW
-
- Mistrz Mortal Kombat 2
- Posty: 1247
- Rejestracja: 19 sie 2005, o 17:14
- Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
- Kontakt:
Gilbert Goodmate na Amigę
www.thecompany.pl -> zajrzyj, gdy emulator Amigi stanowi dla Ciebie czarną magię.
- zeku
- Posty: 292
- Rejestracja: 16 sty 2006, o 10:53
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Gilbert Goodmate na Amigę
jak dla mnie ta Amigowa jest fajniejsza;)
A500 1.3/2.05, 1.8MB SLOW, 5,25 Drive, FG24,
A500+ 2.04, AmigaOS 2.1/1.3, GVP HD8+ Series II 153MB, 1GB, CDRW, 1.5MB CHIP, 8MB FAST,
A600 1.3/2.05/3.1/3.5, ClassicWB68K, 2MB CHIP, 4MB FAST, 1,5MB SLOW, CF 4GB,
CDTV 2MB FAST,
CD32 + EUREKA COMMUNICATOR,
A500+ 2.04, AmigaOS 2.1/1.3, GVP HD8+ Series II 153MB, 1GB, CDRW, 1.5MB CHIP, 8MB FAST,
A600 1.3/2.05/3.1/3.5, ClassicWB68K, 2MB CHIP, 4MB FAST, 1,5MB SLOW, CF 4GB,
CDTV 2MB FAST,
CD32 + EUREKA COMMUNICATOR,
-
- Mistrz Mortal Kombat 2
- Posty: 1247
- Rejestracja: 19 sie 2005, o 17:14
- Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
- Kontakt:
Re: Gilbert Goodmate na Amigę
Niestety komercha znowu swoje zrobiła
A zamiast zawieszać projekt mogli po prostu dwie wersje wypuścić - wersję Amigową nawet dziś bym chętnie kupił
Ale trzeba przyznać, że dużo wzięła z Monkey Island - nawet interfejs podobny
A zamiast zawieszać projekt mogli po prostu dwie wersje wypuścić - wersję Amigową nawet dziś bym chętnie kupił
Ale trzeba przyznać, że dużo wzięła z Monkey Island - nawet interfejs podobny
www.thecompany.pl -> zajrzyj, gdy emulator Amigi stanowi dla Ciebie czarną magię.