
Ja nie wiem co zrobić
Moderator: GTW
-
- Posty: 1071
- Rejestracja: 22 lip 2004, o 19:01
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 4 cze 2004, o 14:48
- Lokalizacja: z kawiarenki
- Bebokus pospolitus
- Posty: 1410
- Rejestracja: 6 sty 2005, o 17:26
- Lokalizacja: Tychy
Klient ma zawsze prawo do wymiany towaru,!Gregor! pisze:Ja nieprzyjemnie wspominam niektóre zakupy carrefourze. Kiedyś kupiłem sobie płytę RW firmy memorex i okazało się później ,że nie działa. Poleciałem szybko do sklepu i zażyczyłem sobie wymiany na inny działający nośnik. Uprzejma pani wykręciła numer do kierownika działu i oznajmiła, że ten towar nie podlega wymianie. Wypytano mnie o firmę nagrywarki nie wiem po co. Kierownik telefonicznie oznajmił że płyta musi być sprawna i to ja pewnie nie umiem nagrywać. Powiedziałem żeby sami sprawdzili płytę na jakiejś nagrywarce. Dowiedziałem się wtedy że w sklepie nie mają nagrywarek by to zrobić. Powiedziałem że chce się widzieć osobiście z kierownikiem ale pani z punktu obsługi klienta oznajmiła że kierownik ma ważniejsze sprawy niż widzenie się zemną. No i musiałem sobie pójść. Moja rada Nigdy nie kupujcie płyt MEMOREX!!!Amos pisze:hAhAhAhAhAhAhAhaHaAhAhA...
nigdy więcej nie kupuj w spożywczych, przeleć sie do carrefoura albo do reala
Płytę sprawdzałem u kilku kolegów na różnych nagrywarkach i u nikogo nie działa.

- Slesz
- Posty: 1728
- Rejestracja: 5 lut 2005, o 02:29
- Lokalizacja: Gdańsk
Tylko !Gregor!'owi już się po prostu nie chciało tego prawa egzekwować ze względu na biurokrację i relatywnie niską wartość towaru. (BTW: czy mi się wydaje, czy moje teksty natury pisanej brzmią książkowo-regułowkowo niekiedy
)

Oczekiwanie na niebezpieczeństwo jest gorsze niż moment, gdy ono na człowieka spada.