Age of Empires 2 - edytor scenariuszy, problem

Tu możesz pisać na dowolny temat.

Moderator: GTW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jedi
Posty: 1572
Rejestracja: 9 lip 2004, o 17:47
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Age of Empires 2 - edytor scenariuszy, problem

Post autor: Jedi »

Otóż mam grę Age of Empires 2: Age of Kings i pewnego razu postanowiłem się pobawić edytorem. Lecz w trakcie tworzenia scenariusza natknęłem się na problem. Otóż nie wiem jak zrobić zadania do wykonania, które później się skreślają na liście zadań, gdy zostaną wykonane. Bawiłem się w Conditions and Tiggers (czy jakoś tak), ale tam ustawia się tylko zadanie i nie można do niego przypisać tekstu. Wie ktoś może jak zrobić by w liście zadań było zdanie np. zniszcz Town Center wroga i jeśli się je zniszczy to żeby te zadanie było przekreślone (czyli zaznaczone że jest już wykonane). Z góry dzięki za pomoc.
"Więc głowa do góry gdy dzień wstaje rano
Od tego są nogi by łazić na nich"

"Być czy mieć takie dwa pytania
Bliżej ku celom posiadania"

Kult - Komu bije dzwon
Awatar użytkownika
Slesz
Posty: 1728
Rejestracja: 5 lut 2005, o 02:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Slesz »

Nie wiem dokładnie, jak to się robi, bo nigdy w Age of Empires nie graolem ,ale mam drobną radę. Kiedyś w Heroes of Might & Magic 3 nie wiedziałem jak zrobić zadania do wykonania, komentarze i inne takie. Naszukałem się w opcjach ale nic to nie dało. Roziwązanie było banalnie proste - wystarczyło użyć prawego przycisku myszki, wszystko było we właściwościach. Poszukaj "pod latarnią"...
Oczekiwanie na niebezpieczeństwo jest gorsze niż moment, gdy ono na człowieka spada.
Awatar użytkownika
Jedi
Posty: 1572
Rejestracja: 9 lip 2004, o 17:47
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: Jedi »

Próbowałem prawym, ale nic.
"Więc głowa do góry gdy dzień wstaje rano
Od tego są nogi by łazić na nich"

"Być czy mieć takie dwa pytania
Bliżej ku celom posiadania"

Kult - Komu bije dzwon
ODPOWIEDZ