CANNON FODDER - PROBLEM MISJI 18 (rozwiazanie)
Moderator: GTW
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 4 cze 2006, o 09:49
CANNON FODDER - PROBLEM MISJI 18 (rozwiazanie)
Witam wszystkich.
Chcialbym w tym temacie opisac sposob w jaki pozbyc sie zawieszania gry miedzy misja 18 a 19 a dokladniej miedzy ekranem odznaczen i poleglych a ekranem rekrutacji naszych dzielnych wojakow. Otoz gra cannon fodder 1 i 2 ma blad po przekroczeniu liczby 250 rekrutow wystepuje wyzej opisany problem. Grajac w cannon fodder od poczatku to jest od misji 1 w wersji z trainerem z ustawiona opcja niesmiertelnosci sila zeczy rekruci wogole nie gina i ich liczba sie zwieksza z kazdym kolejnym naborem podczas nowej misji i wlasnie miedzy misja 18 a 19 liczba rekrutow osiaga poziom ponad 250 co powoduje zawieszanie sie gry, oczywiscie nie sugeruje tutaj ze owe zawieszanie sie gry musi wystapic miedzy 18 a 19 misja. Ktos moze powiedziec ze ma gre bez trainera i ma ten sam problem z wieszajaca sie gra to wowczas albo ma walniete dyskietki miedzy misja 18 a 19 albo jest cholernie dobry w ta gre i stracil malo ludzi co rowniez zaowocowalo przekroczeniem liczby rekrutow ponad 250 i gra mu sie wiesza. Podany sposob jest w 100% sprawdzony przeze mnie poniewaz gralem w wersje z trainerem z wlaczona opcja niesmiertelnosci i swego czasu mialem ten sam problem co Wy.
Mysle ze przedstawiony wyzej opis rozwiaze problem owego wieszania sie gry.
Chcialbym w tym temacie opisac sposob w jaki pozbyc sie zawieszania gry miedzy misja 18 a 19 a dokladniej miedzy ekranem odznaczen i poleglych a ekranem rekrutacji naszych dzielnych wojakow. Otoz gra cannon fodder 1 i 2 ma blad po przekroczeniu liczby 250 rekrutow wystepuje wyzej opisany problem. Grajac w cannon fodder od poczatku to jest od misji 1 w wersji z trainerem z ustawiona opcja niesmiertelnosci sila zeczy rekruci wogole nie gina i ich liczba sie zwieksza z kazdym kolejnym naborem podczas nowej misji i wlasnie miedzy misja 18 a 19 liczba rekrutow osiaga poziom ponad 250 co powoduje zawieszanie sie gry, oczywiscie nie sugeruje tutaj ze owe zawieszanie sie gry musi wystapic miedzy 18 a 19 misja. Ktos moze powiedziec ze ma gre bez trainera i ma ten sam problem z wieszajaca sie gra to wowczas albo ma walniete dyskietki miedzy misja 18 a 19 albo jest cholernie dobry w ta gre i stracil malo ludzi co rowniez zaowocowalo przekroczeniem liczby rekrutow ponad 250 i gra mu sie wiesza. Podany sposob jest w 100% sprawdzony przeze mnie poniewaz gralem w wersje z trainerem z wlaczona opcja niesmiertelnosci i swego czasu mialem ten sam problem co Wy.
Mysle ze przedstawiony wyzej opis rozwiaze problem owego wieszania sie gry.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 4 cze 2006, o 09:49
Hmm ja na to nie wpadlem hehe. Sciagnalem kiedys z planetemu wersje Cannon Fodder 2 z trainerem i grupa ktora zrobila trainera do tej gry napisala notke ze Cannon Fodder 2 ma wlasnie taki blad ze jak sie przekroczy liczbe 250 rekrutow to pomiedzy ekranem awansu a rekrutacji gra sie bedzie kaszanic. Pomyslalem ze i ten problem pewnie dotyczy tez Cannon Fodder 1 sprawdzilem i okazalo sie to prawda. A ze na forum wiele razy byl poruszony ten problem a wiekszosc ludzi pisala ze najprawdopodobniej walniete sa dyskietki postanowilem opisac sposob rozwiazania tego problemu.
- Szoszo
- Posty: 386
- Rejestracja: 26 cze 2005, o 11:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Urbi i bardzo dobrze zrobiles .Pewnie do tej pory kazdy by uwazal ze ma walniete dyskietki i by sciagal inne wersje (bez sensownie ;p).Good Job
"Na górze stojącej dumnie wśród innych zaśnieżonych gór, niczym w krainie wyśnionej przez elfa. W demonicznych pląsach wiatru, samotnie stał pazur szatana co Ardana zamkiem się zwał."
- ZB
- Posty: 481
- Rejestracja: 11 maja 2005, o 02:48
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
To fakt wersja z Fairlight wiesza sie na 19 misji, gralem bez trainera uzywalem tylko save state i dlatego malo co wojakow stracilem. Ale niewiadomo czy sposob dziala na wersji z Crystal gdzie gra wiesza sie na 22 (niepamietam) misji. Wydaje mi sie ze ten sposob tam niedziala gdyz mamy wtedy ponad 250 wojakow. Ktos sprawdzil?
"IT doesn´t born yet, because when IT born, it will be end of all what we know. IT is God, IT is Devil, IT is Unborn. It isn´t here yet, but seas become dry, newborns dying and land is controled by wave of hysteria and madness."
- AlaN
- Posty: 524
- Rejestracja: 21 wrz 2004, o 20:51
- Lokalizacja: 52°30'N-17°00'E
- ZB
- Posty: 481
- Rejestracja: 11 maja 2005, o 02:48
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Teraz gdy juz prawie wszytko jasne wydaje mi sie ze jest to blad programistow, ktorzy pewnie ustalil ze wartos pozostalych komandosow bedzie zapisywana w jednym polu. UrBi wspomial o 250 ale to chyba 255 gdyz tyle wynosi maksymalna wartosc jednego pola Hex FF=255. Oczywiscie to tylko moje pewnie bledne spekulacje. ;]
A tu wspomniane kiedys podziekowanie F.U.C.K.Y.O.U.
A tu wspomniane kiedys podziekowanie F.U.C.K.Y.O.U.
"IT doesn´t born yet, because when IT born, it will be end of all what we know. IT is God, IT is Devil, IT is Unborn. It isn´t here yet, but seas become dry, newborns dying and land is controled by wave of hysteria and madness."
- Szoszo
- Posty: 386
- Rejestracja: 26 cze 2005, o 11:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
blad programistow albo specjalnie tak zrobili moze przewidzieli ze ktos sie znajdzie madry (kiedys w przyszlosci) ze bedzie chcial przejsc gre z trainerem i moze programisci pomysleli(?)
"Na górze stojącej dumnie wśród innych zaśnieżonych gór, niczym w krainie wyśnionej przez elfa. W demonicznych pląsach wiatru, samotnie stał pazur szatana co Ardana zamkiem się zwał."
-
- Mistrz Mortal Kombat 2
- Posty: 1247
- Rejestracja: 19 sie 2005, o 17:14
- Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
- Kontakt:
Re: CANNON FODDER - PROBLEM MISJI 18 (rozwiazanie)
Przepraszam, że się wtrącam po 7 latach.
Sprawdzałem z ciekawości, czy ktoś poruszył ten problem.
Chciałbym jednak podziękować UrBiemu, bo jeżeli tak rzeczywiście jest, to w exeku zrobię ograniczenie na normalną wersję i zwykłą, aby gra nie przekraczała 255 rekrutów.
Jednak miałem wrażenie, że to konieczność zabicia Joolsa czy kogoś tam powodowała ten bug.
[edit]
UrBi - wysłałem Ci PW. Na podstawie Twojej informacji przygotowałem fix'a - i przynajmniej w exeku błąd już nie wystąpi. Możesz lecieć z tym na Mantisa, jeśli jeszcze nie zrobiłeś tego.
EXE z nowym trainerem dzisiaj trafi do Beta.
[edit2]
Wersja Beta obecnie przechodzi testy. EXE powinno wyjść w nadchodzącym weekendzie.
Sprawdzałem z ciekawości, czy ktoś poruszył ten problem.
Chciałbym jednak podziękować UrBiemu, bo jeżeli tak rzeczywiście jest, to w exeku zrobię ograniczenie na normalną wersję i zwykłą, aby gra nie przekraczała 255 rekrutów.
Jednak miałem wrażenie, że to konieczność zabicia Joolsa czy kogoś tam powodowała ten bug.
[edit]
UrBi - wysłałem Ci PW. Na podstawie Twojej informacji przygotowałem fix'a - i przynajmniej w exeku błąd już nie wystąpi. Możesz lecieć z tym na Mantisa, jeśli jeszcze nie zrobiłeś tego.
EXE z nowym trainerem dzisiaj trafi do Beta.
[edit2]
Wersja Beta obecnie przechodzi testy. EXE powinno wyjść w nadchodzącym weekendzie.
www.thecompany.pl -> zajrzyj, gdy emulator Amigi stanowi dla Ciebie czarną magię.
-
- Mistrz Mortal Kombat 2
- Posty: 1247
- Rejestracja: 19 sie 2005, o 17:14
- Lokalizacja: woj. wielkopolskie ;)
- Kontakt:
Re: CANNON FODDER - PROBLEM MISJI 18 (rozwiazanie)
Aktualizacja:
W wersji WHDLoad nie występuje w/w problem - Bert zatem dodał fix'a.
Z tego co widziałem zastosował prostszą technikę od mojej - licznik się przekręca i liczy od początku - więc gra się nie wywala.
No cóż - przynajmniej jeśli chodzi o CF1 nikt mi nie zarzuci, że to nie ja zrobiłem patcha
W wersji WHDLoad nie występuje w/w problem - Bert zatem dodał fix'a.
Z tego co widziałem zastosował prostszą technikę od mojej - licznik się przekręca i liczy od początku - więc gra się nie wywala.
No cóż - przynajmniej jeśli chodzi o CF1 nikt mi nie zarzuci, że to nie ja zrobiłem patcha
www.thecompany.pl -> zajrzyj, gdy emulator Amigi stanowi dla Ciebie czarną magię.