Metal Gear Solid

Tu możesz pisać na dowolny temat.

Moderator: GTW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Slesz
Posty: 1728
Rejestracja: 5 lut 2005, o 02:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Slesz »

akuhedr pisze:Twój wynik: 95/100 :twisted:

hihihi
Brawo. Jakoś nie widzę kandydata, który mógłby to pobić. 1 drobna pomyłka - nie ma co, full proffessional :D .
Oczekiwanie na niebezpieczeństwo jest gorsze niż moment, gdy ono na człowieka spada.
Awatar użytkownika
akuhedr
Posty: 662
Rejestracja: 14 sie 2003, o 14:45
Lokalizacja: [#1896070]

Post autor: akuhedr »

a jaka to pomylka?
bo nie wpisalem maila (jakos nie lubie podawac publicznie)
masz jakiś wglad w to to?
aaa - dopiero teraz zobaczyłem info na shoutboxie :idea:

no z tym security level to strzelałem :-k
If you live with apes man, it's hard to be clean
Awatar użytkownika
Slesz
Posty: 1728
Rejestracja: 5 lut 2005, o 02:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Slesz »

Patrzajcie

To tylko screeny, ale aż się boję wyszukiwać jakichkolwiek informacji więcej na ten temat, żeby ewentualnie nie znaleźć spoilerów.
Jeśli znajdzie się ktoś odważniejszy, to może tutaj ujawnić rąbka tajemnicy, cóż to będzie, bo nie wygląda mi to na kolejny remake MGS'a ...
Oczekiwanie na niebezpieczeństwo jest gorsze niż moment, gdy ono na człowieka spada.
Awatar użytkownika
akuhedr
Posty: 662
Rejestracja: 14 sie 2003, o 14:45
Lokalizacja: [#1896070]

Post autor: akuhedr »

gierka już jest w Japonii
z tego co mówił mi kolega to jest to gierka... "turowa" - w sensie punkty akcji, ruchu itd.
wiec to na pewno nie jest kolejny remake :wink:
If you live with apes man, it's hard to be clean
Awatar użytkownika
Slesz
Posty: 1728
Rejestracja: 5 lut 2005, o 02:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Slesz »

Oczekiwanie na niebezpieczeństwo jest gorsze niż moment, gdy ono na człowieka spada.
Awatar użytkownika
Slesz
Posty: 1728
Rejestracja: 5 lut 2005, o 02:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Slesz »

Nie wiem czy mogę podać ten link, ale chyba mogę (choćby w kwestiach informacyjnych)
http://www.tdt.org.pl/szczegoly.php?id=21000
a dla niezarejestrowanych:
http://www.tdt.org.pl/katalog.php?szuka ... lid&kat=14
Oczekiwanie na niebezpieczeństwo jest gorsze niż moment, gdy ono na człowieka spada.
Awatar użytkownika
akuhedr
Posty: 662
Rejestracja: 14 sie 2003, o 14:45
Lokalizacja: [#1896070]

Post autor: akuhedr »

Slesh - sygnatura nie przejdzie - musiałbyś mieć przeźroczyste tło - jak widzisz na forum co drugi post ma inny odcień żeby wszystko bardziej przejżyste było - na jednym z tych odcieni sygnatura wygląda ok ale na innym "wychodzi szydło z worka" :P

dobrze ze odświeżyłeś temat - w koncu ściągnałem ten trailer mgs4 - świetna sprawa i niezły ubaw - zwłaszcza ta przebieranka - Snake <-> Raiden :]

komiks mgs ... kto to robi? jest jakieś oficjalne wsparcie Kojimy? czy tylko pozwolenie na korzystanie z bohaterów itd.?
bo ja boje się kichy (torrenta i tak nie posiadam wiec tą drogą nie zassam)
Slesz - widziałeś to?
jak wrażenia?
If you live with apes man, it's hard to be clean
Awatar użytkownika
Slesz
Posty: 1728
Rejestracja: 5 lut 2005, o 02:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Slesz »

Widziałem.
Z tego co widzę jest to za pozwoleniem Kojimy, ale autorzy nie są chyba związani z grą.
Zawiodłem się. Grafika - owszem, oryginalna, ale mało szczegółowa. Liczyłem na artworki pokroju tych z gry / plakatów itd. tymczasem dostałem komiks narysowany w taki "pastelowy" sposób ;) . Napaćkane, miejscami bardzo ładnie, ale miejscami zbyt niewyraźnie i po prostu nieczytelnie.

Fabuła - jawna i 100% kopia z gry Metal Gear Solid. Parę tekstów dodanych, kilka drobnych szczegółów koniecznych na potrzeby komiksu. Reszta - dosłowne cytaty z gry, które znamy już na pamięć (w pewnym momencie darowałem sobie czytanie, przecież i tak wiem co mówią !). Ogólnie - nie warto.
Jest kilka obrazków, które są warte uwagi, ciekawe (bo nie zerżnięte z MGS'a ,a bardziej komiksowe) są rozmowy przez codec (niestety - teksty dosłownie te same co w MGS'ie).
Nie wiem dla kogo to właściwie jest. Ci, co znają MGS'a, znają go już na pamięć, to po co im ta adaptacja, która jest tylko gorszą kopią fabuły gry. Ci co nie znają MGS'a - tym utrudni sprawę niska czytelność niektórych obrazków. Można było lepiej. Zaraz zaprezentuję małą próbkę komiksu.

EDIT: strona 12, pomniejszona o 50%
Obrazek

EDIT 2: przeźroczyste tło - próbowałem kiedyś z motywem oczu (gdzieś w tym topicu bez słów), pobrałem z innego obrazka pewien konkretny odcień niebieskiego, obrazek zamieściłem na forum, ale motyw nie przeszedł i niebieski był niebieski. Zaraz poszukam kogoś, kto ma przezroczystość w avatarze (chyba sam Blod nawet miał) i zobaczę, czy patent przejdzie. Motyw z przezroczystością przenoszę do topicu "6 pytań" (jakoś przyjął się ten topic do rozwiązywania różnych tego typu "problemów" )
Awatar użytkownika
akuhedr
Posty: 662
Rejestracja: 14 sie 2003, o 14:45
Lokalizacja: [#1896070]

Post autor: akuhedr »

hmm
ten komiks to ewidentnie kolekcjonerski gadzet - jak zauważyłes ma małą wartość "merytoryczną" dla fanów gry
ot kolejny sposób na wyciągniecie kasy - ja sobie daruje - styl w jakim to to jest narysowane zupełnie mi nie odpowiada

[x] jeszcze co do przezroczystosci - sprawa jest troche bardziej skomplikowana :)
If you live with apes man, it's hard to be clean
Awatar użytkownika
akuhedr
Posty: 662
Rejestracja: 14 sie 2003, o 14:45
Lokalizacja: [#1896070]

Post autor: akuhedr »

:] FPS? [:
If you live with apes man, it's hard to be clean
Awatar użytkownika
Slesz
Posty: 1728
Rejestracja: 5 lut 2005, o 02:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Slesz »

Czyżby kolejny żart od Konami czy może już prawdziwy trailer :?
Oczekiwanie na niebezpieczeństwo jest gorsze niż moment, gdy ono na człowieka spada.
Awatar użytkownika
akuhedr
Posty: 662
Rejestracja: 14 sie 2003, o 14:45
Lokalizacja: [#1896070]

Post autor: akuhedr »

?
prawdziwy najprawdziwszy
już od paru dni światek gier żyje tym trailerem :]

spekulacje kim jest nowy Snake - pojawiły się już głosy że to Ocelot (bzdura moim zdaniem), Big Boss (też bzdura - ten gadzet na oku wcale nie musi oznaczać że tego oka nie ma - poza tym wszystko dzieje się "po" mgs2 czyli Big Boss już dawno gryzie piach)

jak dla mnie to dziadek Snake - troche głupi ten wąs ale całość prezentuje się bardziej niż wybitnie
szykuje się kolejna bomba od Konami - ciekawe czy MGS4 bedzie pozycją startową dla premiery PS3 :-k
If you live with apes man, it's hard to be clean
Awatar użytkownika
Slesz
Posty: 1728
Rejestracja: 5 lut 2005, o 02:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Slesz »

Jeśli to Ocelot, to powinno być widać problemy z ręką lub jej brak.
Big Boss - oby nie wydziwiali z wskrzeszaniem staruszka, bo to może się kiepsko skończyć.

Jak dla mnie powinien to być Snake (David). Otacon wygląda trochę młodo, ale już w MGS 1 bodajże było wspomniane, że sons of Big Boss starzeją się szybciej.

Coś czuję, że to może być ostatni MGS ze Snake'iem w roli głównej ...
Oczekiwanie na niebezpieczeństwo jest gorsze niż moment, gdy ono na człowieka spada.
Awatar użytkownika
akuhedr
Posty: 662
Rejestracja: 14 sie 2003, o 14:45
Lokalizacja: [#1896070]

Post autor: akuhedr »

Slesz pisze:Otacon wygląda trochę młodo
a gdzie tam - stary dziad z niego już - w MGS był młodzieniaszkiem - to samo w MGS2

a właśnie Slesz - o ile pamietam skończyłeś MGS3:Snake Eater si?
ja jakiś tydzień temu miałem ps2 u siebie i też skończyłem - od razu grałem na hard i troche się zdziwiłem (bedą spoilery dalej wiec jak ktoś zamierza kiedyś grać w mgs3 to niech lepiej nie czyta)
przy walce z The Endem (rządzi - walka moich marzeń) przez codeca dostałem wskazówki że na terenie gdzie rozgrywa się walka jest "zbrojownia" czy też "skład broni" - oczywiście znalazłem małą chatke i w środku amunicje ale wg MGSowego schematu (i info z codeca) powinna tam też być snajperka - a tu dupa nie było broni
myslalem ze to moze wina tego że gram na hard i bede musial walczyć z "dziadkiem" w bardziej wyszukany sposób
ale z drugiej strony - po co to info na codecu? przecież mogli dać inną wersje rozmowy na hardzie...
wiec jest gdzieś tam ta snajperka? moze w złym miejscu szukałem?

druga sprawa - przy walce z The Endem kiedy chciałem save'nąć to para medic powiedziała ze "ma złe przeczucia i ze nie powinienem tego robić"
jako ze podpowiedzi z codeca zazwyczaj mają sens to nie zapisałem stanu gry (mialem save'a tuż przed walką wiec nic nie ryzykowałem)
no i jak The End mnie "zastrzelił" (czyt. uśpił) to zaniósł mnie do celi i tam zostawił
z ciekawości save'nąłem w czasie walki - spodziewałem się że po uśpieniu dziadek mnie zabije - tymczasem dupa znowu mnie zaniósł do celi... wiec o co chodzi z tym "złym przeczuciem" para medic'a?

bla bla bla
ogólnie gra zrobiła na mnie świetne wrażenie - tyle że nowe możliwości Snake'a (czyli CQC) znacznie obniżyły poziom trudności - stad niecałe 30 godzin zajeło mi przejście gry (z czego 3 godziny na walke z The Endem :twisted: najlepsza walka w całej grze)

ciekawi mnie też czy gdybym doszedł do momentu ucieczki z bazy bez zabijania jakiegokolwiek przeciwnika (dałoby rade) to czy walka z The Sorrow byłaby łatwiejsza :-k

eh eh
zbieram kase na ps3
If you live with apes man, it's hard to be clean
Awatar użytkownika
Slesz
Posty: 1728
Rejestracja: 5 lut 2005, o 02:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Slesz »

Właśnie nie przeszedłem całości, nie starczyło mi czasu (musiałem oddać konsolę, miałem ją na dwa dni). Teraz nieprędko będzie możliwość ukończenia, bo jednemu z kumpli konsola siadła na Amen, ale cosik sie da wykombinować ;)

W MGS3 doszedłem do The End właśnie.
Nie znalazłem owego składziku, a i nie rozmawiałem przez codec w trakcie walki, chociaż motyw ze złym przeczuciem słyszałem. Myślę, że to po prostu ostrzeżenie dla tych, co nie lubią biegać w kółko po tych samych lokacjach. Chociaż wydaje mi się to mętnym wytłumaczeniem. W MGSie nigdy nie było czegoś bez sensu, nie w taki sposób (spójrz: choćby przeczucia Mei Ling przed torturami Ocelota, gdzie miała przeczucie, że to dobry moment na save).

BTW: http://www.mocpages.com/moc.php/7564 ;)
Oczekiwanie na niebezpieczeństwo jest gorsze niż moment, gdy ono na człowieka spada.
ODPOWIEDZ