Strona 1 z 1

Filtry graficzne

: 9 cze 2005, o 22:14
autor: jonny2003
Dlaczego takie filtry graficzne jak:Supereagle,Super2xsal i 2xsal mi nie działają,a pozastałe(4 pierwsze jeśli chodzi o kolejność wyboru od góry) działają.Gdy wybieram te nie działające obraz się nie przeskalowuje tylko załącza się null filter.

: 10 cze 2005, o 10:29
autor: Atalante
Moze karta graficzna nie obsluguje tych filtrow?

: 10 cze 2005, o 21:15
autor: Gość
Nie,obsługuje napewno bo w innych emulatorach-np SNES`a da się wybrać filtry tego typu.Mam Gforce 3 Ti i jeszcze nie miałem problemu z grafą w jakimś emulatorze.

: 10 cze 2005, o 21:23
autor: LarvaExotech
Ale po co Ci 2xSai albo seagle? Przecież zwykły Direct3D + ustawione Blinear 32-bit pięknie rozmazuje piksele i nie widać tych takich ostrych kantów figór :)

: 10 cze 2005, o 21:30
autor: phl22
Najszybszy filtr to chba jak na moje oko to OPENGL ;)))

: 10 cze 2005, o 21:38
autor: Gość
No tak ale dziwne bardzo,że nie działa

: 11 cze 2005, o 08:51
autor: LarvaExotech
Jak masz GeForce to musi działać. Ja gram na D3D i nie widze różnicy...

: 12 cze 2005, o 22:16
autor: crowley
Możliwe, że filtr się kaszani z powodu wybranej konfiguracji, kickstarta lub samej gry. Sugeruję naprawdę używać D3D - wszystko wygląda pięknie, działa szybko i płynnie.