problem z dzwiekiem w cannon fodder

Zajrzyj tutaj jeśli masz problemy z emulacją Amigi.

Moderator: GTW

ODPOWIEDZ
bartek_t
Posty: 1
Rejestracja: 22 maja 2004, o 15:02
Lokalizacja: Gorzów
Kontakt:

problem z dzwiekiem w cannon fodder

Post autor: bartek_t »

mam problem z ustawieniem optymalnych ustawien dzwieku dla cannon fodder. wszystkich zyczliwych prosze o ich podanie. u mnie dzwiek chodzi ale przerywa - poczatkujacy
Awatar użytkownika
NoOne
Posty: 431
Rejestracja: 15 cze 2003, o 14:29
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: NoOne »

jaki masz emulator?, musisz pokombinowac z konfigiem najlepiej 68000 A500 match speed, more compatible1MB ram kick 1.3 sound emulated and 100% accur.
tez tak mialem. ale w moim przypadku to duzo zalezy od winuae, odpalam na starszych wersjach bo mam słaby komp.
Gral
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2004, o 17:58

Post autor: Gral »

Sciągnij sobie nowszy emulator i kick.starta powyżej lub równego 2.0.Do canona najlepszy jest WinUAE
saek
Posty: 6
Rejestracja: 12 sie 2004, o 22:46

Post autor: saek »

ustaw opuszczanie klatek na 2
Awatar użytkownika
Drakkar
Posty: 36
Rejestracja: 23 lip 2004, o 00:19
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Drakkar »

Ustwa tak:
W zakladce RAM ustaw Chip na 1 MB, reszta wylaczona.
Uzyj KickROM'u w wersji 1.3
W zakladce CPU - CPU Type: 68000 + ptaszek przy "More Compatible"
CPU Speed: Match A500 Speed, reszta wylaczona
W zakladce Display - jesli gra gra bedzie zarywala to przesun suwak
Refresh w prawo
Nie wlaczaj OpenGL!!!
W zakladce Misc - zaznaczone mozesz miec tylko Show GUI on start up,
nie wlaczaj Show LED's bo bedzie zwalniac
W zakladce Chipset - Full ECS + ptaszek przy "Fast Copper" i "Sprites and
Sprites vs Playfield"
W zakladce Sound - Sound Emulation: "Enabled" (Enabled, 100% accurate
żre dodatkowa pamiec, a i tak nie ma duzej roznicy)
ptaszki przy "Use primary DirectSound Buffer,
Interpolation: "Disabled"

PS. Konfiguracje ta opieram na WinUAE w wersji 0.8.22 r4.
Powinno działać.
Heavy Metal Is The Law
ODPOWIEDZ