Co robię nie tak ??!!

Zajrzyj tutaj jeśli masz problemy z emulacją Amigi.

Moderator: GTW

ODPOWIEDZ
soberpl

Co robię nie tak ??!!

Post autor: soberpl »

Witam , emulacją amigi a raczej graniem w gry z amigi zajmuję się dokładnie....od wczoraj....Od tego czasu nie potrafię ( :x ) uruchomić żadnej gry.Chodzi mi o grę Lotus.Ściągnęłem emulator Winuae od wersji 0821r4 do tej najnowszej...Gdzie problem??już tłumaczę...:
Po konfiguracji tego emu do gry w Lotus'a wpisanie ścieżki z najnowszą wersją kick.rom'u v.3.1 , podaniu ścieżki z grą , oraz pliku ocs13.uae (do tej gry) niby powinno być wszystko ok ale...(być może coś nie ustawiłem....nie wiem...nie znam się...) po naciśnięciu OK na emu wyskakuje mi taki komunikat :

The selected screen mode can't be displayed in a window,because the desktop is to small for the specified window size.
Swiching to full-screen display.

Myśle ok , to tylko jest związane z wielkością okna.....załancza się na pełnym oknie , widzę napis Lotus coś tam cracked and fixed , naciskam , przycisk myszki , napis znika , ale zato pojawiają się takie żółto-czarne paski (myśle ok , udało się 8) )coś jakby się wgrywało a potem koniec czarny ekran..... :evil: :cry: :shock: :?

Prosiłbym o pomoc doświadczonych "amigowców" i oto aby nie zmieszać mnie z błotem za ten post...Szukałem trochę na forum , ale przyznać muszę że niektóre wyrazy które padały na temat pomocy w uruchomieniu gier to aż mnie przerażały...Proszę o bardzo łatwą instrukcję (krok po kroku) jak uruchomić tę gre...Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
NoOne

Post autor: NoOne »

nie jestem doswiadczonym amigowcem ale wydaje mi sie ze powinienes zmienic kicka na 1.3.
soberpl

NoOne !!! Wielkie dzięki !!! a jednak jesteś doświadczonym "amigowcem" :wink: Możesz powiedzieć skąd wiedziałeś że to akurat ten kick.rom a nie inny??W info gry nie pisze jaki wybrać :shock:
Awatar użytkownika
martini

Post autor: martini »