Black Crypt

Forum, gdzie możesz pisać o problemach ścisle związanych z grą - solucje, porady, klawiszologie itp. Na tym forum _nie piszemy_ o problemach z uruchamianiem gier.

Moderator: GTW

ODPOWIEDZ
seba

Black Crypt

Post autor: seba »

Witam,

Mam wielka prosbe ponoc w Black crypt aby zasejowoac nalezey stworzyc czysty dysk o nazwie GAMESAVE .Jak to zrobic - jestem zupelnie zielony a moze mozna taki dsyk skas sciagnac. prosze o pomoc.
Flash-Man

Post autor: Flash-Man »

Prosciej bedzie uzyc opcji save state w zakladce "misc".
Awatar użytkownika
Wirus
Moderator

Post autor: Wirus »

a jeżeli chcesz się pobawić to musisz stworzyć czystego adfa opcją "Create standart Floppy", odpalić workbencha z dyskietki, włożyć czystego adfa i zmienić nazwę dyskietki na GAMESAVE. Ale jak Ci napisał Flash-Man najszybszą i najlepszą metodą savowania jest opcja save state
"Kiedy PC jest szybszy od amigi?
kiedy leci z mostu prosto do rzeki" ;)

Pinball Dreams - Rekordy
seba

Nie o to chodzi

Zle mnie zrorumieliscie - problem polega na tym iz aby rozpcozac gre (RPG) nalezy stowrzyc druzyne i program automatycznie zada dyskietki do zapisu. Jestem laik jesli chodzi o stworzenie takiej dyskietki. Moglbym prosis aby ktos z Was zrobil mi taka dyskietke i zamiescil mi ja gdzies na sieci, umieszcajac link w tym watku. Z gory dziekuje za pomoc.
Awatar użytkownika
norbi
Moderator
Kontakt:

Post autor: norbi »

Przeciez Wirus, w pierwszym zdaniu, wyjaśnił Ci jak sie robi dyskietke pod Amigą i emulatorem
seba

Wrokbench

Wszystko fajnie ale jak odpalic "WorkBencha z dyskietki" Sciagnolem WB 3.1 w formie adf ale nie idzie. Ponawiam zatem pytanie, jak odpalic Worbencha za emulatora i zrobic dysk o nazwie GAMESAVE ?????
Awatar użytkownika
Wirus
Moderator

Post autor: Wirus »